П риключи онлайн гласуването в деветото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с фондация Reach for Change България – ПРОМЯНАТА.
След три седмици на оспорвана надпревара за подкрепата на публиката, социалните предприемачи, които събраха най-много гласове и продължават в следващия етап на конкурса, са Академия „Атлантида“, онлайн академията за финансова грамотност за тийнейджъри Investclub Kids и дигиталната платформа MedicalSpace.org. Четвъртото и петото място заеха фондация “Радост за нашите деца” и SportAnalytik България.
Мисията на Академия „Атлантида“ е да развие математическия талант на българските деца в цялата страна. Нейният създател Митко Христов вярва, че образованието трябва да развива не само академичните, но и личностните качества на децата, а математиката е един от пътищата за постигането на тази цел.
Онлайн академия Investclub Kids има високата цел да повиши финансовата грамотност на децата между пети и дванадесети клас, за да може всеки зрелостник, който влиза в света на „възрастните“, да бъде подготвен за малките и големи финансови решения в живота си.
Мисията на MedicalSpace.org е да осигури справедлив достъп до качествено медицинско образование в България. Младите и ентусиазирани специалисти са създали безплатна онлайн платформа за кандидатстудентска подготовка по медицина, така че лекарите на утрешния ден да не зависят от финансовите възможности на техните семейства днес.
На 1-ви ноември 2022 тримата финалисти ще представят проектите си пред жури с представители на Нова Броудкастинг Груп и фондация Reach for Change. Социалните предприемачи ще трябва да убедят и петчленното детското жури на ПРОМЯНАТА, съставено от деца на възраст между 11 и 13 години, че тяхната инициатива заслужава голямата награда.
Детското и възрастното жури ще вземат заедно окончателно решение кой ще бъде големият победител в деветото издание на конкурса. Победителят и останалите четирима финалисти ще бъдат наградени в същия ден от представители на Нова Броудкастинг Груп и фондация Reach for Change на официална церемония.
Класиралият се на първо място от детското и възрастното жури ще получи безвъзмездно финансиране в размер на 20 000 лв., другите двама финалисти от онлайн гласуването получават по 15 000 лв. всеки, а класиралите се на четвърто и пето място – по 5 000 лв.
Петимата отличени социални предприемачи в тазгодишното издание на ПРОМЯНАТА ще станат част от Инкубатора на ПРОМЯНАТА за шест месеца и ще получат обучения, консултации от бизнес ментори, достъп до международната мрежа от социални предприемачи на Reach for Change. Те ще могат да се възползват и от рекламна кампания на дейността си на стойност 30 000 лв. в телевизионните канали на Нова Броудкастинг Груп.
ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява за девета поредна година в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата и младежите в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на над 200 000 деца и младежи от цялата страна, а Нова Броудкастинг Груп инвестира над 190 000 лв. в инициативата всяка година.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!