М илано отново се наслаждава на шумния трафик за Седмицата на модата, която отбеляза 40-ата годишнина на марката "Емпорио" на Джорджо Армани - луксозна конфекция, насочена към младите.
Рокли и токчета - мъжете, които шокираха света
Дизайнерът, който преди 18 месеца първи затвори дефилетата си за публика заради COVID-19, представи смесената си колекция за мъже и жени пред поканени гости, съобщава AFP.
Стилът си има име... има 30 имена
RT @KLFY "Emporio Armani celebrates 40 years during Milan Fashion Week https://t.co/Vf7eaRxPPt"
— LFT411 (@LFT411) September 24, 2021
Марката "Емпорио" се ражда през 80-те години на миналия век, когато италианската мода излиза на международната сцена.
Тя е най-добре облечената знаменитост в света
Джорджо Армани иска да увеличи клиентелата си, като се насочва към младите и се адаптира за хората с по-скромен бюджет.
Така създава линия с по-достъпни облекла. Навремето той шокира, като включва деним в колекциите си.
Най-зле облечените звезди на Met Gala
Новата колекцията е с обичайната елегантност и строгост. Панталоните са флуидни, ризите - с яки "Мао", цветовете ярки, от далечни земи. Материите са леки и меки.
Шоуто започна в меки тонове - бежаво, сиво, розово, но цветовете постепенно станаха по-ярки - синьо, зелено, червено. Вечерните рокли проблясваха с пайети.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!