С тартира първи етап на потребителската класация “Любимите марки”. Инициативата се реализира за десета поредна година и е единствената класация, основана само върху мнението и нагласите на потребителите.
“Любимите марки” дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. За разлика от други класации, тази не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии.
Класацията се провежда в три етапа. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: mylovemarks.eu след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!
Подбрани са близо 40 категории, в които всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове. Първият етап стартира в понеделник, 4 юни и ще продължи до 14 юни. В рамките на 11 дни потребителите избират (номинират) предпочитаната от тях марка в падащо меню за всяка от подбраните категории. Този етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.
Втори етап ще се проведе от 18 юни до 24 юни, като в този период потребителите могат да посочат до 3 от 6-те продължили марки в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл ще продължат в трети последен кръг на класацията.
Трети етап стартира на 27 юни и ще продължи до 5 юли включително. На този етап потребителите ще определят марка №1 във всяка категория, както и подгласничките, които ще бъдат на второ и трето място. Официалният коктейл по връчването на сертификатите ще се проведе на 12 юли.
По повод 10 години класация “Любимите марки” организаторите подготвят книга „Мисия: Любима марка”. В нея ще бъдат събрани историите на успеха на онези марки, които печелят любовта и сърцата на потребителите, историите на успешните брандове.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!