С оциален експеримент в „Инстаграм“ доказа колко „слепи“ са потребителите за скритите послания в профилите.
„Индипендънт“ съобщи, че голяма рекламна агенция решила да провери доколко близки и приятели забелязват скритите детайли в снимките.
За целта – помолили известен френски модел да направи красива полугола фотосесия, като на всяка от снимките поставили до нея чаша с алкохол, или полупразна бутилка.
Въпреки, че на някои от местата подобен предмет е повече от не на място, нито един от всички 50 000 последователи не забелязъл нищо нередно.
Никой не коментирал и постоянното демонстриране на алкохолните предпочитания.
Социален експеримент: Какво правят бездомниците с парите си
Социален експеримент разкрива опасностите в мрежата (видео)
Знаците на алкохолизъм останали незабелязани дори за близките на момичето.
"Толкова е лесно да пропуснете зависимостта на някой близък", коментират като извод след експеримента.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!