Д женифър Лопес е новото лице на модната компания Guess и ще участва в рекламната кампания за сезон пролет/лято 2018 г. на марката.
Така, на 48 г. певицата се превръща в най-възрастното момиче на Guess в цялата история на марката.
ВИЖТЕ СНИМКИ НА СЕКСАПИЛНАТА ДЖЕЙ ЛО В ГАЛЕРИЯТА НИ
Джей Ло сподели, че се вълнува да си сътрудничи с модния бранд, тъй като е почитателка на компанията от тийнейджърските си години.
"Когато погледнете назад към ранните рекламни кампании на Guess през годините, ще видите всички онези красиви модели и култови снимки, които Пол Марчано създаде. За мен е огромен комплимент да бъда избрана за лице на пролетната кампания през 2018 г.", коментира изпълнителката на хита Ain't Your Mama.
Сред жените, ставали лице на модния бранд досега, са Адриана Лима, Джиджи Хадид, Приянка Чопра.
Разкошният дом на Джей Ло, който продава за милиони (СНИМКИ)
Дъщерите на Алекс Родригес са най-големите фенки на Джей Ло
От компанията също се изказаха ласкателно за Джей Ло като заявиха, че съвместната им работа със звездата от филма "Петзвезден романс" е сбъдната мечта.
"Влиянието на Дженифър се увеличава с годините. Тази кампания е посветена на идеята, че жените стават по-красиви и талантливи с натрупването на житейски опит", каза Пол Марчано, един от основателите на модния бранд.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!