К ралицата на риалити форматите, както и моден и козметичен гигант - Ким Кардашиян стартира нова кампания за промотиране на поредния си парфюм в края на месеца.
За целта тя събира модели, които имат целулит, стрии и портокалова кожа. По този начин тя иска да покаже, че не е важна формата, а съдържанието и иска да покаже уважението си към всички уверени жени.
Ким предприе тази стъпка, след като беше обвинена от бюти блогър, че налага нереалистични представи за красота в рекламата на предишния си аромат.
Чрез серия снимки, блогърът "Eatthecaketoo" иска да покаже истинските форми на жените:
И разбира се - Ким отново показа, че не е натрупала състоянието си от нищото и реши да отговори на критиките по най-добрия начин.
Тя наема жени, които не са професионални модели за новата си кампания. Те имат целулит, стрии и портокалова кожа.
Самата Ким поясни, че е имала дълга битка с това как изглежда.
Миналата година папараци бяха хванали звездата по бански, като се виждаше, че тя определено не е в топ форма, но както казва съпругата на Кание Уест, снимката й била навсякъде, като дори била корица на списание със заглавие "Най-ужасното тяло на седмицата".
"Исках да покажа на хората, че можеш да си красив, независимо дали имаш целулит или стрии.", завършва Ким.
Ким Кардашиян при президента на Уганда
Ким Кардашиян е започнала да следва право
Рапърът Кание Уест шокира с песен за сестрите на жена си
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуални новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!