Н овият сезон на „Семейни войни”, който стартира със специални НеСемейни отбори, обединени от една и съща професия - актьори, готвачи, репортери, волейболистки, сумисти, танцьори и обичани български звезди – привлича все повече зрители.
След като предаването успя да изненада зрителите с нестандартна концепция, от 1 февруари „Семейни войни” продължава да печели публиката с епизоди, в които участват обикновени семейства с атрактивно присъствие.
Данните сочат, че от началото на месеца семейната игра е категоричният избор на публиката в часовия слот 18.00 – 19.00 ч. в посочените целеви групи. Над 30% от зрителите пред телевизионния екран предпочитат „Семейни войни”, което е с 14% повече от резултата на излъчвания сериал на втората по гледаемост телевизия bTV по същото време.
Активното население в България (18-49 г.) също проявява по-голям интерес към „Семейни войни” спрямо „Скъпи наследници”, като преднината на NOVA сред тази аудиторна група е 23%. Най-убедителнo е представянето на „Семейни войни” сред зрителите на възраст 18-34 години, където разликата в полза на NOVA е 83%.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!