„Великият понеделник“ отбеляза поредната си успешна мисия превръщайки за седма година KINO NOVA в най-гледан и най-предпочитан филмов тематичен канал. Според данните на международната независима пипълметрична агенция Нилсен Адмосфер България, в периода на кампанията, KINO NOVA е с лидерска позиция в сегмента сред активното население 18-49 години.
И през този сезон по време на филмите от кампанията, KINO NOVA регистрира значителна преднина спрямо прекия си конкурент bTV Cinema. Във всички основни целеви групи делът на зрителската аудитория на филмите избрани във "Великият понеделник 2019" е чувствително по-висок спрямо съдържанието на bTV Cinema по същото време.
Седми сезон на „Великият понеделник“ продължава да провокира интереса и на младата аудитория (18-34 г.). Тази аудитория постига с близо 30% по-висок дял от филмите излъчвани по същия часови интервал по bTV Cinema.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуални новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!