“Казвам се Солби. Дебютирах като певица в Южна Корея, но сега се занимавам и с изобразително изкуство. Времето, което прекарвам в рисуване с пръсти върху платното, ми напомня за танците на сцена. Имам чувството, че танцувам върху платното”, разказва момичето, докато кадри показват, как Солби твори в своето студио. Изкуството може да излекува ума ми, но преди всичко, то ме утешава, казва още тя.
През 2006 г. дебютирах с група “Тайфун”. Бях толкова успешна, че албумът ми оглави музикалните класации две седмици след излизането му. Работих толкова усилено, за да постигна моята мечта и придобих популярност, разказва Солби.
Тогава сайтове за видео споделяне не бяха популярни, а хората не оставяха негативни коментари под клиповете ми, посочва тя.
С течение на времето подобни интернет страници придобиха популярност, а хората започнаха да публикуват множество коментари. Те бяха със сексуално съдържание, някои ме атакуваха лично, споделя певицата.
През 2011 г. фалшиви видеоклипове с мен бяха разпространени онлайн, а хората се довериха на кадрите във видеото, обяснява Солби. По думите на ѝ ситуацията е била тежко приета от майка ѝ. “Тя колабира от шок и се наложи да бъде хоспитализирана”, казва певицата.
Заради негативните коментари и разпространените, фалшивите видеа имах натрапчиви мисли за самоубийство, разкрива Солби.
Исках да преодолея това изпитание, затова отидох на терапевт. Лекарят ме посъветва да рисувам. Когато се чувствах изоставена се отдавах на изкуството, казва тя.
Последните години се посветих на RED Performance Paint, това беше представление, изразяващо въздействието на кибертормоза върху емоционалните рани на жените, обяснява певицата. Кибертормозът е като глутница вълци, атакуващи една жена, казва тя.
K-pop културата се глобализира, но светът вижда само цветната страна на това изкуство. Това посочва изпълнителката Blackpink's Rose пред USA Today. Кадри от интервюто също са включени в документалната лента.
Филмът проследява среща на Солби и нейният екип, на която бива обсъждан проекта “APPLE”. От разговора става ясно, че екипът, свързан с проекта разпространява стикери за кампания за кибертормоз. Въз основа на нашите изследвания твърде много хора страдат от кибертормоз. Това също е много тревожна тенденция в Съединените щати, посочва екипът на певицата.
Лентата среща зрителите и с мениджъра на K-pop звездата, Джунг Куон Лий, съобщава VOA. “Случайно попаднах на работата ѝ, преди да стана неин арт мениджър”, казва Лий.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!