М илиони фенове на американския футбол очакват с нетърпение Super Bowl 2025 Philadelphia Eagles - Kansas City Chiefs, който ще се проведена 9 февруари. Но те чакат не само самата финална игра, но и защото в паузата на това събитие ще могат да гледат най-скъпите реклами от най-големите компании. Някои от тях, между другото, вече пуснаха своите видео шедьоври, опитвайки се да създадат вълнение преди играта.
- Реклама на Coors Light Super Bowl
60-секундна реклама за Coors Light, лека американска бира, показва ленивци, които са летаргични, изтощени и инфантилни. И едва след като се сдобият с хладна газирана напитка, стават по-оживени.
- Реклама на Instacart Super Bowl
Услугата за доставка пусна видео, наречено „Ние сме тук“, което подчертава, че те могат да доставят всеки артикул до вашата врата само за няколко минути.
- Реклама на Häagen-Dazs Super Bowl
Премиум марката сладолед обедини сили с иконите на "Бързи и яростни" Вин Дизел, Мишел Родригес и Лудакрис, за да докаже, че дори най-бързият екип в Холивуд знае кога да намали скоростта и да се наслади на момента.
- Реклама на Hellmann за Super Bowl
Рекламата на марката майонеза съживява класическа сцена от филма „Когато Хари срещна Сали“, този път с актрисата Мег Райън, която изпада в екстаз, след като е добавила Hellmann's към своя преди това „скучен“ сандвич. А рекламата, озаглавена „Когато Сали срещна Хелман“, завършва с повтарянето на класическата реплика на актрисата Сидни Суини: „Ще приема същото, което тя направи“.
- Реклама на Michelob Ultra Super Bowl
Този 60-секунден клип е с участието на Уилям Дефо и Катрин О'Хара, където те "разбиват" млади съперници по пикълбол, докато играят за бира.
- Реклама на Pringles Super Bowl
Видеото на марката, озаглавено „The Mustache Call“, показва актьора Адам Броуди, който се обажда на необичаен „екип за поддръжка“, след като му свърши чипсът на парти. Под звуците на саундтрака от телевизионния сериал "Батман" от 1960 г., мустаците на звезди като Ник Оферман, Джеймс Хардън и други напускат своя „дом“ и летят до супермаркета, за да купят всички кутии Pringles, които могат за Броуди.
- Рекламата на Reese за Super Bowl
Компанията Hershey рекламира шоколадовата лава на Reese в реклама, озаглавена „Не яжте лавата“. Рекламата изобразява активен вулкан, който се бори с тълпа от хора, които бъркат истинската лава със сладкишите.
„Не яжте лава – яжте новата Reese’s Chocolate Lava Big Cup“, призовават в рекламата.
- Какъв е смисълът от тези реклами?
Очаква се Super Bowl 2025 в Ню Орлиънс да привлече повече от 120 милиона зрители, които ще гледат предаването по Fox и стрийминг услугите. Така този финал наистина ще се превърне в едно от най-големите телевизионни събития на годината.
Съответно, предвид такава голяма аудитория, цената на рекламата достигна рекордни нива: някои реклами, според американски медии, се продават за 8 милиона долара! Например миналата година рекламодателите трябваше да платят приблизително седем милиона за правото да излъчат своята реклама по време на полувремето на Super Bowl.
Заслужава да се отбележи също, че освен че плащат директно за излъчването на видеоклипа, рекламодателите също харчат милиони за неговото създаване, което, разбира се, увеличава натиска върху възвръщаемостта на тяхната инвестиция.
Въпреки това, за компания, чиято реклама на Super Bowl е успешна, ползите могат повече от компенсиране на разходите, тъй като значително ще увеличи продажбите чрез привличане на нови клиенти и увеличаване на лоялността към марката.
Според изпълнителния вицепрезидент по продажбите на реклами на Fox Sports Марк Еванс, тазгодишният микс от рекламни категории включва главно обичайните играчи: напитки, храни, технологични и телекомуникационни компании. Но ще има повече фармацевтични компании. Той също така подчертава, че повечето от видеоклиповете ще се фокусират върху изкуствения интелект.
Не пропускайте най-важните новини - последвайте ни в Google News Showcase
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!