С подкрепата на Lufthansa
Една от най-предпочитаните от пътници от цял свят дестинации – Франкфурт, става още по-достъпна за българите, тъй като от 26 март тази година германският авиопревозвач Lufthansa вече изпълнява по три полета дневно от София до там. Така общият брой на полетите на Lufthansa до Франкфурт за седмица стават 19
Новата честота на изпълняваните полети ще оперира пет пъти седмично – в делничните дни. Следобедният полет от Франкфурт LH1430 е с час на излитане 15.05 и кацане в столицата ни в 18.15 часа, а от София наобратно се връща полет LH1431 с излитане в 19 часа и кацане във Франкфурт в 20.20 часа.
От четвъртото най-натоварено в Европа летище пътниците имат възможността да продължат пътуването си към други около 170 дестинации по цял свят. Освен до Франкфурт, Lufthansa оперира 21 полета седмично и до Мюнхен.
Междувременно германският авиопревозвач обяви дългоочакваното си ребрандиране, в което впечатление прави промяната на цветовете - тъмносиньото се превръща във водещия цвят на марката, а жълтото става акцент. Обликът на авиопревозвача е обект на промяна за първи път от 30 години насам, а целта е да се акцентира на модернизирането на Lufthansa, включително и във вида на самолетите.
На 7 февруари компанията представи новите дизайни на Boeing 747- 8 и Airbus A321 и оповести, че всяка година инвестира 2 милиарда евро в нови самолети с нисък разход на гориво.
Неслучайно авиокомпанията получи престижната платинена награда от Международната асоциация за въздушен транспорт (IATA) за новите си дигитални услуги и стана първата и единствена авиолиния в Европа, получила петата звезда от Skytrax.
Модернизирането на авиокомпанията през близките две години включва въвеждането на нова Бизнес класа на новия Boeing 777-9, а в някои самолети пътниците вече ползват артикули, като прибори за хранене, комплекти с принадлежности, одеяла и калъфки за възглавници, с нов дизайн. В следващите две години ще бъдат подменени около 160 милиона артикула. Униформите на екипажа също са променени.
Едно нещо обаче остава непроменено и това е емблемата на авиопревозвача - жеравът, изработен преди точно 100 години от графичния артист Ото Фирле. Птицата е ясен и отличителен символ в небето, като той е стилизиран, така че да е по-деликатен и в хармония с дигиталния свят.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!