Л юбимите герои от щурото приключение „All Inclusive” се завърнаха с впечатляваща премиера в ефира на NOVA, като се погрижиха за доброто настроение на почти 1 млн. зрители в петък вечер.
Според данните на Гарб Аудиенс Межърмент над една трета от аудиторията в активна възраст пред екраните предпочете премиерата на втори сезон на семейната комедия, което е с 42% повече в сравнение с аудиторния дял на турското заглавие излъчвано по бТВ.
И тази есен Нова Броудкастинг Груп продължава да затвърждава сериозния си ангажимент за инвестиция и популяризирането на българско филмово съдържание. Доказателство за него са премиерите на десетия сезон на хитовия сериал „Откраднат живот: Антитела“, криминалната драма „Братя“ и семейната комедия “All Inclusive”, които получиха категоричното одобрение на аудиторията в активна възраст.
В следващите епизоди на “All Inclusive” новото приключение на семействата ще предложи на зрителите много забавни ситуации, вълнуващи моменти и голяма доза комедия на фона на живописните Родопи.
В сериала ще бъде засегната и важната тема за опазване на опазването на културните наследства и богатства на родината, с които всеки българин може да се гордее.
Не пропускайте да разберете какво предстои за семействата Сиромашки, Чобанови и Хаджикосеви по време на семейната им почивка в следващия епизод на “All Inclusive”, в петък, 18 септември, от 20:00 ч. по NOVA.
Повече информация може да откриете в сайта, както и във Facebook страницата на сериала.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!