А прил е месецът на рекордите за NOVA - някои от най-ключовите проекти постигнаха най-високите си резултати до момента, съгласно данни на Нилсен Адмосфер България, като за пореден път потвърдиха лидерското място на телевизията.
Разнообразните по жанр праймтайм предавания отново бяха оценени високо от аудиторията - около една четвърт от активното население в България (18-49 г.) пред екраните предпочете NOVA, а делът ѝ е с 22% по-голям от този на втората по гледаемост телевизия – bTV, сред същата аудитория, както през целия ден, така и в най-гледаното време. Значително предимство пред bTV медията отчита и сред по-младите зрители на възраст 18-34 години – над 60%.
Шестият сезон на абсолютния фаворит на активното население (18-49 г.) – култовото шоу „Като две капки вода“, постигна най-високите си резултати от 2014 г. досега - през април два пъти подобри собствения си рекорд сред тази аудитория* и дори отбеляза с над три пъти по-голям аудиторен дял от втората по гледаемост телевизия по същото време. През този месец шоуто е най-гледаното предаване в ефира сред активното население в България (18-49 г.), като успешно поддържа интереса и на онлайн потребителите на телевизионно съдържание. От началото на сезона са осъществени над 3 млн. видеогледания на предаването в NOVA PLAY, VBOX7 и лайвстрийма в nova.bg, а над 1,2 млн. от тях са през април.
Другият рекордьор на месеца - петият сезон на най-успешния български медицински сериал „Откраднат живот“ за пореден път потвърди силния си статут сред зрителите. Сериалът не само постигна с 21% по-висок аудиторен дял сред активното население (18-49 г.), спрямо втората по гледаемост телевизия - bTV, по същото време, но и един от епизодите през този месец имаше рекорден аудиторен дял за всички епизоди, излъчвани досега - както сред активното население, така и сред зрителите на възраст 18-34 години. „Откраднат живот: Критична точка“ също отчете своето стабилно онлайн присъствие - над 3 млн. видеогледания в NOVA PLAY и nova.bg, като половината от тях са осъществени през април.
Подкрепата на NOVA за българските филми намира израз и в една от най-новите български поредици на телевизионния пазар - „Полицаите от края на града“. През април комедийният сериал привлича над 30% от активното население пред екраните (18-49 г.), а предимството пред bTV, по същото време, е почти двойно.
Впечатляващ успех бележи и друг формат, който за първи път се появи в българския ефир тази пролет – Hell’s Kitchen България. В праймтайма на NOVA около 32 % от активните зрители (18-49 г.) пред екраните през април, предпочитат най-голямото кулинарно шоу за професионалисти с шеф Виктор Ангелов, което е с 40% повече от аудиторния дял на съдържанието на bTV по това време. В онлайн платформите на Нова Броудкастинг Груп хитовото шоу вече има над 1,8 видеогледания.
* На 2 и 23 април 2018, съответно 47,52% аудиторен дял и 49,74% аудиторен дял сред активното население в България на възраст 18-49 години.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!