П ощенска банка отново е обявена за „Най-добра банка в банкирането на дребно в България“ (Best Retail Banks, Bulgaria) от престижния международен конкурс World Finance Banking Awards за 2024 г. Отличието, което институцията получава за седма поредна година, я позиционира сред най-добрите банки в света, като показва изключително постоянство и затвърждава категоричното ѝ лидерство в сегмента. Визионерската стратегия на Пощенска банка за непрекъснато въвеждане на иновативни дигитални решения спрямо най-новите глобални тенденции, в съчетание с иновативната ѝ концепция за трансформация на клоновата си мрежа, са високо оценени в конкурса и заслужено печелят приза в категорията. В допълнение, модерният клиентски ориентиран подход и ефективен бизнес модел на институцията поддържат сравнително високо ниво на потребителска удовлетвореност, което още веднъж засилва водещата ѝ позиция на регионалния пазар за банкиране на дребно, и я представя като бенчмарк в сектора.
„В Пощенска банка работим постоянно в посока на усъвършенстване на нашите продукти и услуги, за да предоставяме винаги качествени, модерни и интуитивни финансови решения на своите клиенти. Успоредно с желанието ни да променяме банковото обслужване, като го правим по-добро, достъпно, бързо и сигурно, успяваме да отговорим на новите очаквания и изисквания на потребителите благодарение на адаптивните подходи и високотехнологични иновации, които прилагаме в дейността си. Точно затова приемаме с гордост и благодарност тази ценна награда, която получаваме за седми пореден път в конкурса. Това признание е не само отражение на концентрираните усилия на целия ни екип, но и още веднъж потвърждава, че сме на правилния път към осигуряване на изключителна добавена стойност, развивайки непрекъснато нашата екосистема от дигитални и традиционни канали за банкиране“, коментират от Пощенска банка.
Организатор на наградите е престижното списание World Finance, което следи и анализира финансовата индустрия, международния бизнес и икономика. Наградите World Finance Banking Awards отличават новаторите и лидерите в различните категории на конкурса, а журито се състои от световно признати личности с изявени компетенции и професионална експертиза. Екипът на изданието споделя силното си възхищение от оперативните характеристики на устойчивия и иновативен подход в банкирането на дребно на Пощенска банка и подчертава високото потребителско доверие, което институцията е изградила в своята успешна над 30-годишна история.
„Мениджърският екип на Пощенска банка и подходът на управление са ключовите фактори за силното регионално лидерство, което институцията демонстрира през годините, и я позиционира като най-добрата банка в банкирането на дребно в България. Фокусът продължава да бъде изцяло ориентиран върху нуждите и целите на клиентите, а в съчетание със стремежа за постоянно усъвършенстване, банката е определена като еталон за съвършенство и престиж в сегмента“, отбелязват от екипа на World Finance.
Пощенска банка поддържа сериозно присъствие и отчита изключителни резултати в ритейл сегмента в България с предлагането на качествени услуги и високотехнологични решения, залагайки на „phygital“ модел на обслужване. Сред част от дигиталните решения на банката са мобилното банкиране m-Postbank, дигиталния портфейл ONE wallet, мобилната апликация Smart POS by Postbank, както и иновативните дигитални зони за експресно банкиране, които не само улесняват потребителите, но им и спестяват ценно време. Клиентите на банката имат и възможността да заявяват само с няколко клика и професионална видео консултация за ипотечен кредит в реално и удобно за тях време с банковите експерти през иновативната услуга Онлайн център за жилищно кредитиране или да се възползват от съдействието на виртуалния помощник EVA Postbank – дигитален чатбот, базиран на технологията на изкуствения интелект, с фокус изцяло върху клиентското удовлетворение и бързия, лесен и удобен достъп до банкиране.
През годините Пощенска банка е носител на редица престижни отличия от международни и национални конкурси, които признават изключителните резултати, които демонстрира, и иновациите, които въвежда в банковия сектор. Една от последните награди на банката през тази година е призът в категория „Таен клиент“ от наградите „Банка на годината“, организирани от Асоциация „Банка на годината“, който отчита цялостната удовлетвореност на клиентите от обслужването им и работата на фронт офисите на финансовата институция.
Повече информация относно отличията, постиженията и наградите на Пощенска банка, както и за всички продукти, услуги и решения от портфолиото на институцията може да бъде открита в широката клонова мрежа на банката в страната, както и на www.postbank.bg.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!