Д окато бизнесът завършва годината с трескави трансакции, ПроКредит Банк прави ретроспекция, която показва истинското лице на банката - без рекламни думи и кухи фрази. Фокусът е върху добавената стойност за клиентите на банката и устойчивото развитие.
- Услуги от бъдещето днес
ПроКредит Банк направи огромен скок към модернизацията на банковите услуги през 2024 година. Клиентите вече могат да се възползват от безплатни онлайн парични плащания, включително незабавни преводи чрез Blink. Това е първата по рода си услуга в България без скрити условия.
Банката също така увеличи лихвата по гъвкавата спестовна сметка FlexSave. Идеята да клиентите да бъдат насърчавани да спестяват и да изграждат здравословни финансови навици.
Сметката дава възможност да се отделя желана сума, която да се ползва при необходимост - без това да води до разход за клиентите. Защо? Защото финансова култура се гради със стимули, а не с такси.
- Иновации за бизнеса
ПроКредит продължава да развива иновативни услуги за малките и средни предприятия, които са във фокуса на банката. Сред тях е уникалният софтуерен ПОС терминал, който може да се инсталира на всяко Android устройство. Той е напълно безплатен за клиентите на ПроКредит, а таксите за всяка трансакция чрез устройството са най-ниските на пазара.
Изцяло онлайн вече се кандидатства и отпуска кредит - без излишно изразходване на време и хартия, както за бизнеса, така и за индивидуалните потребители. Банката предлага и двойна визуализация на сметките в лева и евро, което улеснява при работа с валути и е стъпка към реалностите в еврозоната.
- Човешка близост и споделени истории
ПроКредит демонстрира не само с иновативни услуги, но и отношение. През 2024 година банката направи и един много специален проект, в който разказва историите за успех на своите клиенти в поредицата "Приказки за пораснали бизнесмени". Те показват как, когато спестиш на бизнеса време от ходене по гишета и тежки процедури, той го превръща в пари, растеж и развитие.
И понеже разказаните истории доказано вдъхновяват всички, а за ПроКредит грижата за природата е приоритет, банката създаде и рубрика за устойчивите решения, които променят начина за правене на бизнес. В “Зелен компас” се намират кратките истории за устойчиви решения, които клиентите на банката са внедрили.
- Международно признание за устойчивост
ПроКредит Банк продължава да е сред най-зелените бизнес институция в България и това става ясно от множеството награди за устойчиво развитие и отговорно банкиране през 2024 година. Сред тях са отличията на Средиземноморския форум "Circle The Med" и конкурсите ESGAwards и "Най-зелените компании в България".
И след като доказа, че дори големите, стабилни и консервативни институции, каквито са банките, могат да са прозрачни, да оптимизират екологичен отпечатък и да мислят за клиентите си поотделно, ПроКредит вече гледа в следващата година.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!