Н овият подкаст на Меган Маркъл "Confessions of a Female Founder" не успя да повтори успеха на "Archetypes", предаде Sky News.
"Confessions of a Female Founder" дебютира на водещи аудио платформи, включително Spotify и Apple Podcasts, миналия вторник, на 8 април. Поредицата, състояща се от осем епизода, показва как 43-годишната херцогиня на Съсекс споделя съвети и прозрения с различни бизнесдами, които са успели да превърнат малките идеи в успешни компании.
В първия епизод Меган разговаря с приятелката си и основател на приложението за запознанства Bumble Уитни Улф Херд, като разкрива, че е страдала от следродилна прееклампсия и описва състоянието като "огромен медицински страх".
Само три дни по-късно, в петък, "Confessions of a Female Founder" се класира на 19-то място в класацията за Топ подкасти на Spotify в САЩ и на второ място в категорията "Бизнес" на същата платформа. За разлика от това, "Archetypes" заемаше първо място в класацията за подкасти в САЩ на върха на своя успех през 2022 г.
The Duchess of Sussex’s new podcast is so mired in motivational phrases that it’s very nearly incomprehensible. Katie Rosseinsky explores how self-help chatter got totally out of hand 🤣#MeghanMarkleIsAConArtist https://t.co/lsM3QTZeqA
— Mona👑 (@monamm2175) April 10, 2025
"Archetypes" също достигна номер едно в класацията за подкасти в повече от шест държави и спечели наградата "People's Choice" за "The Pop Podcast" за 2022 г. Меган получи наградата за водещ на развлекателен подкаст на 48-ите годишни награди Gracie през следващата година за подкаста, в който обсъди историята на стереотипите, насочени срещу жените.
С чисто нова тема, "Confessions of a Female Founder" беше посрещната с множество критични рецензии през първата седмица. Водещият на "Di For Podcast" Кинси Скофийлд коментира, че аудиопоредицата е незабавен "провал".
“Не знам дали сте имали възможност да слушате този подкаст, но каква пропусната възможност, каква загуба на кислород, каква загуба на време,” каза Скофийлд пред водещата на Sky News Рита Панахи миналата седмица. “Колко души ще дават нова възможност на тази жена? Никога не съм виждал някой да се проваля толкова, колкото съм виждал Меган Маркъл да се проваля.”
Крис Бениън от "Daily Telegraph" оцени аудиопоредицата с две от пет звезди, описвайки го като "безсмислен поток от безсмислени афоризми".
"Няма признания или тайни — в един момент Меган казва на госта си: 'Не е нужно да разкривате всички тайни'," отбеляза той. "Но има много афоризми за грижа за себе си, любов към себе си и утвърждаване, дискусии за бутилирането на вашата същност и големи порции взаимно обожание."
В статия за "The Irish Times" Лора Слатъри спомена, че "раздуващият егото разговор между Меган и основателя на Bumble, комбиниран с напомнянето на Улф Хърд, че кралските клюки са прилична търговия, служи само за подчертаване на културната пропаст между Ирландия и САЩ, която остава толкова широка, колкото Атлантическия океан."
"Изглежда малко вероятно тя да бъде затворена от мултимилионер и херцогиня, които искат признание за това, че са се осмелили да обичат себе си," добави тя.
Това идва след като Spotify и банерът на компанията Sussexes Archewell публикуваха официално съвместно изявление през юни 2023 г., в което се казва, че са "горди" с "Archetypes", но "взаимно са се съгласили да се разделят". Оттогава Меган стартира нови проекти, включително своята марка "As Ever".
В рамките на половин час след пускането му миналата сряда, тя разпродаде всичките девет продукта, включително билкови чайове, цветни пръски, смес от креп и конфитюр.
Миналия месец нейното готварско шоу "With Love, Меган" направи премиера в Netflix и получи критични отзиви. Втори сезон е завършен и се очаква да бъде пуснат по-късно през годината като част от многогодишната сделка на Sussex за 100 милиона долара със стрийминг гиганта.