И през ноември активното население (18-49 г.) на България предпочита NOVA спрямо втората по гледаемост телевизия, запазвайки с 12% по-голям среднодневен аудиторен дял. Преднината сред по-младите 18-34 години е още по-голяма - 31%. Причината за това, е разнообразното жанрово съдържание, което медията предлага като част от програмата си през този сезон.
NOVA запазва лидерството си сред забавните програми. След бляскавия финал на VIP Brother 2017 на 10 ноември, Big Brother: Most Wanted и най-търсените звезди в България привличат над 31% от активното население пред екраните, което е с 21% повече от дела на bTV по същото време, сред същата аудиторна група. Шоуто предизвиква още по-голям интерес в сравнение с предходните издания на Big Brother All Stars съответно през 2014 и 2015 г. От старта си на 13 ноември досега Big Brother: Most Wanted има над 3,2 милиона видео гледания в каналите на формата в NOVA PLAY, Vbox7.com и лайвстрийма в Nova.bg, а видео гледанията на VIP Brother 2017 в същите платформи досега са почти 10 милиона.
"Откраднат живот: Чуждо тяло" е най-гледаният от четирите сезона на хитовия български сериал до момента и продължава да печели зрителския интерес. Благодарение на силния си сюжет, комбинацията от заплетени медицински казуси и житейски истории и изключително силния каст, сред активното население (18-49 г.) той има преимущество от 11% пред турската поредица, излъчвана по същото време по bTV. Сериалът се радва на доверие заради високото качество, което предлага - както на ниво актьорски състав, през който са преминали голяма част от най-обичаните български звезди, така и като техническо изпълнение, присъщо за голяма кинопродукция. Освен в телевизионния ефир, поредицата има множество почитатели и в социалните мрежи, а близо 3,9 милиона са видео гледанията в онлайн платформата NOVAPLAY само на настоящия сезон.
В по-късните часове на деня, с "Господари на ефира", NOVA затвърждава мястото си на предпочитан канал сред активното население. Емблематичното предаване, превърнало в своя запазена марка забавните гафове от телевизионния екран, но и силните си обществено-полезни репортажи, е категоричният фаворит на аудиторията в късния праймтайм. "Господари на ефира" са с 51% по-предпочитани сред активното население (18-49 г.), спрямо съдържанието на втората по гледаемост телевизия bTV по същото време.