П рез март около една четвърт от активното население в България (18-49) отново предпочете NOVA, както през целия ден, така и в праймтайм, а преднината в дела на телевизионния лидер сред тази аудиторна група пред втората по гледаемост телевизия bTV е 17% среднодневно и 14% в най-гледаното време. Предимството на NOVA е още по-голямо сред активното градско население (18-49 г.) – над 25% и най-голямо, около 40%, сред зрителите на възраст 18-34.
Малко преди началото на март стартираха новите сезони на знаковите за NOVA продукции - шести сезон на култовото шоу „Като две капки вода“, който до момента е най-гледаният от 2014 г. досега и с дял сред активното население повече от два пъти по-голям от този на втората по гледаемост телевизия, и пети сезон на най-успешния български медицински сериал „Откраднат живот – Критична точка“.
Две напълно нови продукции в ефира на NOVA също привличат вниманието на зрителите. Първата е кулинарната сензация „Hell’s Kitchen България“ с главно действащо лице шеф Виктор Ангелов. Уникалният за България формат привлича почти една трета от активното население (18-49 г.), което е с 34% повече от зрителите на бТВ по същото време. „Hell’s Kitchen България” е и най-гледаният кулинарен формат в българския ефир сред активното население (18-49 г.) от 2014 г. досега.
Второто попълнение в програмното портфолио на NOVA допълва и успешно развива инициативата на компанията да подкрепя българските филми и сериали на всички свои платформи. От началото на месеца комедийният сериал „Полицаите от края на града“ осигурява два гарантирани часа петъчно забавление, а резултатите за предпочитанията на зрителите са красноречиви: близо 37% от активното население (18-49 г.) предпочита сериала, което е над 2 пъти повече от дела на bTV по същото време.
Праймтайм продукциите на NOVA имат сериозно присъствие и предизвикват интерес и в онлайн платформите nova.bg, novaplay.bg, VBOX7.bg. Над 1 800 000 уникални видеогледания реализира до момента „Като две капки вода“; „Откраднат живот“ е видян от над 1 300 000 уникални потребители, а „Hell’s Kitchen България” има близо милион уникални видеогледания.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!