П рез лятото NOVA продължава да предизвиква интереса на зрителите с оригинални продукции, произведени в България. Качественото и разнообразно съдържание е предпочитано от телевизионната аудитория в активна възраст(18-49 г.) Данните на Nielsen Admosphere Bulgariа отчитат 21% по-висок аудиторен дял на NOVA спрямо втората в класацията телевизия в България.

За разлика от основния си конкурент, през юни NOVA предостави възможност на зрителите да проследят премиерните сезони на някои от най-популярните български формати в праймтайм. В делничните дни тринадесети сезон на „Черешката на тортата“ е предпочитаното предаване за над една четвърт от зрителите в активна възраст (18-49 г.). NOVA печели предимство сред същата аудиторна група и с втори сезон на „Дом за всеки“, а със своя пети сезон „Кошмари в кухнята“ отбелязва едно от най-успешните си издания.

Актуалните предавания на NOVA този месец – „Здравей, България“ и „Събуди се“ – отново са основният източник на информация за групата на 18-49-годишните в сутрешните часове. Следобедният формат „Плюс-минус. Коментарът след новините“ е проследен от 2,4 пъти повече зрители от същата група, в сравнение със съдържанието на bTV по същото време.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!