О тбелязвайки своя 25-годишен юбилей, през юли NOVA затвърждава позицията си на телевизията с най-висок аудиторен дял сред активната зрителска аудитория на възраст 18-49 години. Както потвърждават данните на Nielsen Admosphere Bulgariа, от пролетта на 2015 година медията е неизменният избор на тази аудитория. Предимството пред втората медия на телевизионния пазар в България е 23% от началото на годината. Данните сочат още, че групата от канали на Нова Броудкастинг Груп традиционно са предпочетени от по-голяма част от зрителите в активна възраст (18-49 г.), за разлика от конкурентната група канали, която постига с 10% по-нисък дял за периода януари – юли тази година.
През юли аудиторният дял на NOVA сред активните зрители е с 6% по-висок от дела на bTV. В последните години NOVA се утвърди и като медията на активните зрители ( 18-49 г.) от градовете, както и за по-младите зрители (18-34 г.), които не са сред постоянните потребители на телевизионно съдържание.
Актуалните предавания на NOVA запазват преднината си спрямо bTV. Те са оценени високо и от активната зрителска аудитория - по-младата (18-34) и градската (18-49).
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!