В ъв време на дигитален живот и множество възможности, за хората е все по-важно да могат да извършват ежедневните си задачи лесно и удобно. По тази причина, мобилното приложение Моят А1 е с нова версия, която предлага по-лесно управление на дигиталните услуги, благодарение на подобрен интерфейс и допълнителни функционалности. С редизайна на приложението телекомът цели да отговори на нуждите на своите клиенти, като им осигури по-бърз достъп до услугите, които използват, с по-малко кликове и по-добра интеракция.
Сред нововъведенията в дигиталния канал за самообслужване са по-интуитивната и бърза навигация, кратката и структурирана информация относно избраните планове и услуги, възможност за повече настройки и следене на изразходвани MB, както и новата функция, с която потребителят може сам да извършва настройки на Wi-Fi мрежата си.
Едно от основните подобрения в приложението е възможността за плащане на сметки по-бързо и лесно с новия дизайн на екрана, който е олекотен и поставя фокус върху действието „Плащане“. С намаленото време за проверка на фактура и заплащане на сметка клиентите ще могат да се фокусират върху по-важни задължения и нужди в ежедневието си. Освен това достъпът до подробна информация за детайлите по фактура ще се случва директно в приложението, без да се налага свалянето на излишни документи.
Друга ключова промяна на функционалностите е по-бързият и лесен начин за управление на платежни карти и възможността за подписване на договори онлайн. По този начин А1 дава възможност за по-голям контрол над услугите и плановете, без излишни разговори и посещения в магазина, за които често нямаме време.
За любителите на чуждестранните пътешествия, подобренията в Моят А1 също са налице. По-лесната ориентация при избор на роуминг план, ще направи пътуването до желаната дестинация приятно още преди заминаване, а подготовката – по-лесна от всякога.
Според това дали потребителите на приложението имат договор с телекома или са само ползватели на услуга, профилите в приложението се делят на два вида. Титулярният профил e на клиентите със сключени договори за своите услуги, а потребителският профил е предназначен за ползвателите на услуги, които нямат договор с А1. По този начин потребителят получава оптимален интерфейс и функционалности спрямо неговите нужди и интереси.
Чрез обновяването на Моят А1, телекомът поставя своя фокус върху потребителското преживяване и удовлетворението, което изпитват клиентите в своите ежедневни задължения. Днес дигиталното обслужване е основна необходимост, а основен приоритет е да пести усилия, време и пари.