К ога за последен път видяхте реклама, която ви се стори толкова забавна, че веднага ви се прииска да я споделите с приятели?
Задавайки си този въпрос, екипът на Palms Bet, една от най-големите платформи за онлайн игри и спортни залози в България, реши да направи рекламата отново забавна!
Връщането на хумора в рекламната комуникация е прекрасен начин за компаниите, дори и най-сериозните сред тях, да помогнат на своите потребители да се справят по-добре с един поляризиран и пълен с проблеми свят.
Макар резултатите от десетки проучвания да сочат, че 90% от аудиторията е по-склонна да запомни посланието, ако рекламата е забавна, а други 50% да не чувстват емоционална връзка с бранда, освен ако той не ги кара да се усмихват или смеят, все по-малко реклами биват категоризирани като „безгрижни“ или „забавни“. Ето защо екипът на Palms Bet си каза: „Нека върнем смеха в рекламата!”
„Ако успееш да накараш едно момиче да се смее, можеш да го накараш да направи всичко, е казала една легендарна умна блондинка (Мерилин Монро) и ние в Palms Bet вярваме, че това е общовалидно житейско правило. Затова, вместо да изберем поредните симпатични известни лица, които да огреят нашата рекламна кампания, решихме главните ни герои да бъдат събирателният образ на Палеца и на Телефона на нашия потребител. И вместо суховато да изреждаме топ функционалностите на новата ни спортна платформа, като кешаут, ранно изплащане и отличителната ни спортна промоция – Комбо Бонус, да ги направим част от любовната комуникация на забавните ни маскоти“, обясняват от маркетинг екипа на Palms Bet.
„Повечето компании не се осмеляват да използват хумор, защото са фокусирани върху краткосрочни резултати. Мнозина вярват, че за да бъде ефективна рекламата, трябва да изброява конкурентните предимства на продукта. Във време на инфлация и свиващи се бюджети, повечето маркетинг директори се притесняват, че хуморът в рекламната им комуникация ще забавлява хората, но няма да доведе до нужните резултати. Е, не и ние в Palms Bet. Нашият екип винаги е бил от визионери и храбреци. Никога не сме се страхували да бъдем първи“, добавя Десислава Захариева, маркетинг директор на Palms Bet.
Основната причина, поради която хуморът помага за надграждането на бранда е, че рекламата е създадена за човешки същества. А те, от своя страна, се ръководят от емоции. Леко смешната, но миловидна любов между Палеца и Телефона, ще събужда нашите емоции в следващите два месеца от всички традиционни и неконвенционални комуникационни канали, като от Palms Bet разкриват, че предстоят допълнителни изненади. Не е изключено да видим влюбената двойка да се разхожда „под ръка“ по бул. Витоша, например, или да играе (не питаме как) тенис на маса някъде из парковете на София.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!