П ървият български уеб тийн сериал „Не така, брат!“, който потребителите следят във Vbox7.com, получи отличие за най-добър уеб сериал от международния медиен фестивал Mediamixx, който се проведе от 1 до 3 юни в Солун. Това е първото международно признание за сериала. В наградите на Mediamixx, „Златният чадър“, се състезаваха 35 продукции от 4 континента в 10 категории.
Любимият сериал на тийнейджърите е създаден от продуцентите 7Talents, част от Нетинфо. Сред номинираните бяха и други продукции нa българския екип - „Апартамент 404“, #KIFLA и Summer Flirt.
От своето създаване до сега, уеб сериалът „Не така, брат!“ успя да реализира близо 20 милиона гледания онлайн, а феновете на поредицата в социалните мрежи вече са над 100 хиляди.
„Стартирахме „Не така, брат!“ през април миналата година, а днес сериалът вече владее сърцата на стотици хиляди потребители онлайн. Сериалът много точно успя да отговори на търсенията на тази по-специфична аудитория, която няма време да гледа дълги продукции, винаги е онлайн и иска бързо забавление тук и сега. „Не така, брат“ дава уникално преживяване и специално създадено съдържание във всяка платформа, в която феновете го следят – Vbox7, Instagram, Facebook, Viber, YouTube. Успехът на сериала се дължи и на неговата неподправеност - тийнейджърите откриват себе си в историята, героите и сюжетите“, коментира получаването на наградата, Христо Христов, изпълнителен директор на "Нетинфо".
Каква е тайната за успеха на сериала „Не така, брат”
„Не така, брат!“ проследява вълненията на тийнейджъра Мишо, който преживява типичните за всеки младеж истории – първата любов, проблемите в училище и т.н. Главните роли в сериала се изпълняват от Мино Караджов (Мишо), Иван Тишев (Дидо), Надя Петрова (Беатрис).
Любов по ноти с Иван и Надя от „Не така, брат“
Сериалът вече има реализирани три сезона и едно специално издание. „Не така, брат!“ има и своя хитов саундтрак – песента „Само теб“ на Nadia, която влезе в Топ 10 на редица радиостанции и музикални телевизии у нас, както и книга - „Дневникът на Мишо“. Тя е и сред най-продаваните заглавия в книжарниците у нас в седмицата на издаването си.
„Дневникът на Мишо“ е шампион по продажби у нас
Зад създаването на сериала „Не така, брат!“ седи продуцентския екип 7Talents, част от Нетинфо, който е специализиран в създаването на забавно ексклузивно видео уеб съдържание. 7Talents застана и зад сериала „Апартамент 404“, а преди седмица стартира и най-новия си звезден уеб сериал „Следвай ме“ с участието на поп певицата Тита. Поредицата е съвместна продукция с продуцентската компания на рапъра Криско – ADAMAND.
Екипът на 7Talents е създател и на първото уеб риалити за необвързани у нас – Summer Flirt, а в момента реализира дейтинг шоуто „Сладки свалки“. Техни продукти са още десетки уеб поредици, които всяка седмица оглавяват класациите за най-гледаните видеоклипове в България онлайн – Бри4ка, Natali’s beauty, “А на бас”, “Без бутонки”, “Тя и Той”, “Секс Лафче” и други.
Може да следите новите епизоди на "Не така, брат!" във Vbox7.com всяка сряда от 16:00 часа. Още новини за поредицата може да откриете във Facebook и Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!