П ървият български уеб тийн сериал - "Не така, брат" се превърна в истински наръчник за оцеляване на тийнейджъри и родители във Vbox7.
Само броени дни след официалната си премиера, уеб продукцията вече е любима за онлайн аудиторията.
Първите три епизода могат да се похвалят с общо над 400 хил. гледания.
Каналът на сериала е сред най-гледаните във Vbox7 в седмицата на старта на продукцията, като общият брой на гледанията на клиповете в него до този момент е близо до впечатляващия 1 млн.
Във видеото горе гледайте последния епизод на сериала
Не по-малък е и успехът в социалната мрежа Facebook – където съдържанието на официалната Facebook страница на "Не така, брат" достига до над 2 млн. потребители.
"Рецептата за успех на "истинския спасителен план за живота в училище" включва харизматични и забавни герои, редица комични ситуации и порция новаторство в подхода към младата онлайн аудитория", коментират продуцентите от 7Talents.
С усмивка главният герой в сериала пък – Мино Караджов споделя, че вече е постигнал така жадуваната популярност от неговия персонаж в "Не така, брат" и все по-често извън снимачната площадка фенове на продукцията го карат да се чувства като истинска тийн звезда.
Зад новаторския проект стои 7Talents – първата българска компания, управляваща мрежа от потребителски канали, част от Нетинфо, собственост на Нова Броудкастинг Груп.
Всеки от 12-те епизода на "Не така, брат" се излъчва всяка сряда точно в 16:00 ч. във Vbox7.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!