Навигиране в глобалната електронна търговия: Възможностите на FedEx за безпроблемна доставка в променящия се пейзаж
Източник: FedEx
0

1. Как FedEx се адаптира към променящия се пейзаж на електронната търговия и нарастващото търсене на бързи и надеждни транспортни услуги?

В отговор на растежа на електронната търговия, ние работим проактивно, за да засилим нашето предложение за стойност.

На първо място, работихме върху нашата мрежова инфраструктура, която разполага с комбинирана въздушна и сухопътна мрежа в цяла Европа, улесняваща ефективните и навременни доставки. С три големи въздушни центъра, 72 сухопътни центъра и 50 000 линейни превоза седмично, осигуряваме оптимално покритие и достъпност за нашите клиенти. С водещи възможности за трансатлантически превози на следващия ден, обслужващи множество европейски пазари, ние улесняваме безпроблемните възможности за глобална търговия.

Освен това интегрирахме дигитални решения в нашите операции, позволявайки безпроблемни транзакции за бизнеса с електронна търговия. Чрез съюзи с партньори като ESW, ZONOS и ZigZag предлагаме цялостна поддръжка, варираща от локализация на уеб магазин до управление на връщания. Освен това сме сертифицирали над 50 платформи за електронна търговия, което осигурява лесен достъп на изпращачите до услугите на FedEx.

Ние даваме приоритет на удобството и видимостта за нашите клиенти, като предлагаме над 40 000 места за доставка извън дома в цяла Европа и въвеждаме функции като прозорец с очаквано време за доставка (EDTW) и доказателство за доставка с изображение. Тези инструменти предоставят на клиентите информация в реално време и сигурност по отношение на техните пратки.

Освен това, ние предлагаме специализирани регионални услуги за превоз на товари за по-малко спешни пратки тежки пратки, обслужващи различни нужди за доставка в 22 държави.

Във FedEx даваме приоритет не само на преживяванията на нашите клиенти, но и на нашите служители. Предлагаме по-прости системи, унифицирани мрежи и широки възможности за растеж и развитие, като гарантираме, че нашите служители остават ангажирани и мотивирани.

С едно изречение, адаптацията на FedEx към променящия се пейзаж на електронната търговия включва стабилна инфраструктура, дигитална интеграция, подобрена видимост и непоколебим ангажимент към удовлетвореността на клиентите.

2. С нарастването на трансграничната електронна търговия, как FedEx се справя със сложността на международното изпращане и митническо освобождаване, за да рационализира процеса за бизнеса и потребителите?

FedEx осъзнава сложността, която възниква с развитието на трансграничната електронна търговия, особено за малките и средните предприятия (МСП), които се ориентират в международния транспорт и митническото оформяне. Преди десетилетие индустрията се фокусираше основно върху съображенията за бързина и разходи. В днешния пейзаж обаче фокусът се е разширил значително, като МСП са изправени пред предизвикателства, свързани с актуализирането на нормативните промени и навигацията в динамична среда.

Ролята ни във FedEx е да демистифицираме процеса на митническо освобождаване, като даваме възможност на МСП да управляват ефективни и интелигентни вериги за доставки. Използвайки нашия задълбочен експертен опит, ние сме установили връзки със значителна част от световния БВП, осъзнавайки значението на успешното митническо освобождаване за осигуряване на конкурентно предимство на клиентите.

Ключов момент в нашия подход е намаляването на сложността за МСП, които се стремят към международен растеж. Предоставяме насоки и подкрепа за справяне с регулаторните предизвикателства и изискванията за митническо оформяне. През последните пет години станахме свидетели на почти 50% увеличение на пратките, изискващи митническо оформяне от Европейския съюз, което подчертава нарастващото значение на ефективните процеси на митническо оформяне.

Експертните ни познания в тази област се подчертават от факта, че над 70% от клиентите на FedEx разчитат на нашата помощ при оформянето на пратките.

3. За Balkan eCommerce Summit: Какви тенденции и възможности виждате, че се появяват в пейзажа на електронната търговия на Балканите и как бизнесът може да се възползва от тях?

Ръстът на електронната търговия в B2C сегмента е изключителен, в резултат на което значително нараства търсенето на бързи доставки. „B2C като процент от световния пазар на експресни доставки нарасна с общо 82% между 2019 г. и 2022 г. и сега представлява 58,9% от световния пазар.

До 2030 г. се очаква глобалните продажби на електронна търговия да нараснат с 13%, докато трансграничните продажби на електронна търговия се очаква да нараснат с 26%. Особено важно е, че 83% от трансграничните онлайн купувачи правят покупки ежемесечно.

Глобалната експанзия е златна възможност за МСП в областта на електронната търговия, въпреки че не е лесна. Създаването на местно присъствие и верига за доставки в различни региони по света е голяма инвестиция за гигантите в света на търговията на дребно, да не говорим за по-малките играчи. Именно тук FedEx може да помогне - ние работим по цялата верига на стойността на електронната търговия, за да помогнем на търговците във всички области на тяхното глобално разширяване.

Също така виждаме, че изпращачите се повече осъзнават необходимостта от устойчиви решения за околната среда, но и като конкурентно предимство, за да отговорят на очакванията на своите клиенти. За да подкрепим това, FedEx® Sustainability Insights, съвсем нов инструмент, предлага данни за емисиите в почти реално време. Инструментът е достъпен в Гърция и Словения, като допринася за прозрачността и оперативната ефективност в балканския регион.

4. Как FedEx се справя с глобалните предизвикателства, като например прекъсвания на веригата за доставки или геополитически събития, за да осигури непрекъснати услуги за доставка на своите клиенти?

FedEx е посветена на преодоляването на глобални предизвикателства, като например прекъсвания на веригата за доставки и геополитически събития, за да осигури непрекъснати услуги за доставка на своите клиенти. През последните пет години светът става все по-сложен, с напрегнати вериги за доставки и предизвикателства пред глобалните търговски системи. Въпреки това, като устойчив и надежден логистичен партньор, FedEx улеснява търговията в условията на промяна вече повече от 50 години.

Нашата интегрирана европейска мрежа и портфолио предлагат надеждност и гъвкавост, като позволяват на предприятията да се развиват и да управляват своите клиенти в условията на промяна. С връзките си с най-голямата мрежа за въздушни товари в света, подкрепени от експертни познания и авангардни технологии, ние сме подготвени да подкрепим предприятия от всякакъв мащаб в постигането на техните амбиции, независимо от бъдещите несигурности.

На фона на икономическите трудности, които се очаква да продължат до 2024 г., приоритет на FedEx е да поддържа движението на стоките и да предоставя най-добрите възможни варианти за подкрепа на нашите клиенти и за насърчаване на икономическото възстановяване и растеж. Използваме дигитализацията, за да подобрим видимостта на веригата за доставки в реално време, като внедряваме технологии като изкуствен интелект, за да повишим ефективността и бързината на реакция.

Обширната мрежа на FedEx, която обработва милиони пакети дневно, предоставя ценни данни за глобалните вериги за доставки и тенденциите. Ние използваме тези данни в полза на нашите клиенти, като осигуряваме информирано вземане на решения и оптимизирани операции.

Диего Аспрозо - Старши мениджър продажби за Югоизточна Европа във FedEx Express
Диего Аспрозо - Старши мениджър продажби за Югоизточна Европа във FedEx Express Източник: FedEx

Диего започва кариерата си във FedEx преди 27 години в Италия като Mениджър клиенти, а няколко години по-късно е преместен в Брюксел като Фасилитатор на обучения по продажби, отговарящ за обучението по продажби в Европа и Близкия изток. След тригодишното си назначение се завръща във Флоренция (Италия), където живее в момента, и прекарва повече от 10 годинив “Worldwide Sales” организацията на FedEx като Мениджър клиенти за сектора на модните и луксозните стоки на ниво Европа. Преди повече от 15 години започва мениджърската си кариера като Мениджър продажби, като отговаря за Италия и Турция по време на процеса на интегриране на TNT и FedEx, а през последните няколко години ръководи търговските структури като Старши мениджър продажби за Източна и Южна Европа с повече от 20 държави под негов ресор. Диего притежава обширни познания и опит в областта на продажбите и веригата за доставки, както и бизнес нюх в подкрепа на растежа на бизнеса.

За FedEx Corp.

FedEx Corp. (NYSE: FDX) предоставя на клиентите и бизнеса по целия свят широко портфолио от транспортни услуги, услуги за електронна търговия и бизнес услуги. С годишни приходи от 88 млрд. долара компанията предлага интегрирани бизнес решения чрез оперативни компании, които се конкурират колективно, работят съвместно и въвеждат цифрови иновации като една FedEx. Последователно класирана сред най-уважаваните и надеждни работодатели в света, FedEx вдъхновява своите над 500 000 служители да останат фокусирани върху безопасността, най-високите етични и професионални стандарти и нуждите на своите клиенти и общности. FedEx се ангажира да свързва хората и възможностите по целия свят отговорно и ресурсно, като си поставя за цел до 2040 г. да постигне въглеродно неутрални операции. За да научите повече, моля, посетете fedex.com/about.

Коментари 0
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
ОИК отстрани кмета на район „Слатина“

ОИК отстрани кмета на район „Слатина“

България Преди 59 минути

По-рано ОИК отстрани от заеманите кметски постове Георги Кузмов от „Оборище“ и Ясен Русев от „Искър“

<p>НС отхвърли предложение България да напусне СЗО</p>

Здравната комисия в парламента отхвърли прекратяване на споразумението със Световната здравна организация

България Преди 2 часа

Против проекта гласуваха 14 от депутатите, "за" бяха четирима, а двама се въздържаха

Стрелба с незаконен пистолет рани дете и мъж в Болярино

Стрелба с незаконен пистолет рани дете и мъж в Болярино

България Преди 2 часа

Двамата са настанени в болница, като по данни на лекарите няма опасност за живота им

Задържаха "българския Ескобар" и кокаин за стотици хиляди левове

Задържаха "българския Ескобар" и кокаин за стотици хиляди левове

България Преди 3 часа

ГДБОП арестува над 10 лица, като са повдигнати обвинения на 7 от тях

Vivacom е в ТОП 5 на най-бързоразвиващите се оператори в света за сателитни услуги за бизнеса

Vivacom е в ТОП 5 на най-бързоразвиващите се оператори в света за сателитни услуги за бизнеса

Технологии Преди 3 часа

За първи път телекомът влиза и в класацията Топ 10 на независими доставчици за 2024

По-скъпи винетки и по-високи тол такси предвижда Бюджет 2025

По-скъпи винетки и по-високи тол такси предвижда Бюджет 2025

България Преди 4 часа

Това би означавало, че годишната винетка отново ще струва 97 лева

Ключова промяна във филма за Джеймс Бонд

Ключова промяна във филма за Джеймс Бонд

Любопитно Преди 4 часа

Amazon MGM Studios ще има творчески контрол върху бъдещето на франчайза

Колумбия в криза: Насилие и страх в над 11 региона

Колумбия в криза: Насилие и страх в над 11 региона

Свят Преди 4 часа

Колумбия в тревога заради нарастващото насилие между въоръжени групировки

Бившата на Никълъс Кейдж завежда дело срещу него и сина им за нападение

Бившата на Никълъс Кейдж завежда дело срещу него и сина им за нападение

Свят Преди 4 часа

61-годишният Кейдж е бил наясно с психичните проблеми на 33-годишния си син, но е позволил предполагаемото му агресивно поведение

Цените на яйцата в САЩ скачат, фермери се възползват от кризата

Цените на яйцата в САЩ скачат, фермери се възползват от кризата

Свят Преди 5 часа

Много американци усещат тежестта на поскъпването

<p>Оперираха краля на Йордания&nbsp;Абдула II</p>

Кралят на Йордания Абдула II претърпя операция само дни след като посрещна второто си внуче

Свят Преди 5 часа

Той постъпи в Медицинския център „Крал Хюсеин“ за лечение на инцизионна херния

Снимката е илюстративна

Мистерия около преобърнат кемпер във Франция

Свят Преди 5 часа

„Никога не съм виждал подобно нещо през 22-годишната си кариера“

Разбиха схема, източила близо 900 хил. лв. от НЗОК

Разбиха схема, източила близо 900 хил. лв. от НЗОК

България Преди 5 часа

Медицински документи с невярно съдържание, отнасящи се за около 1400 пациенти

Хакери обявиха, че притежават данни от ВАС

Хакери обявиха, че притежават данни от ВАС

България Преди 5 часа

Чолаков: Проверяваме информацията

„Радвам се, че това най-накрая свърши“: Оттеглиха обвиненията срещу приятеля на Лиъм Пейн

„Радвам се, че това най-накрая свърши“: Оттеглиха обвиненията срещу приятеля на Лиъм Пейн

Свят Преди 5 часа

Дъдът постанови, че Роджър Норес, както и двама служители на хотела, не са могли да предотвратят фаталния инцидент

Българският парадокс: Защо жилищата поскъпват, когато 39% стоят празни?

Българският парадокс: Защо жилищата поскъпват, когато 39% стоят празни?

Светът в числа Преди 5 часа

86% от българите живеят в собствен дом, а навсякъде има празни жилища