„Dior“ представи строг научно-фантастичен спектакъл на Седмицата на модата в Париж, който порази публиката с модели, изскачащи неочаквано от скрити в пода капандури.
Ok now…Dior!! 🙌🏽🔥 pic.twitter.com/lZeUxbYQPC
— Brian Buys (@brianbuys_) June 24, 2023
Въпреки впечатляващия трик, творческият директор на „Dior“ Ким Джоунс заяви пред АФП, че суровата метална сценография е имала за цел да постави фокуса върху тоалетите - невинаги в жадния за публичност свят на висшата мода.
"Това, което правя, е, винаги да показвам истински дрехи. Наистина мисля за това, което клиентът иска", казва Джоунс пред АФП в шоурума на „Dior“ до Триумфалната арка.
„Dior“ все повече се превръща в "ин" и "ян" на своя по-популярен съдружник LVMH Louis Vuitton.
Контрастът отново беше поразителен след дебюта на Фарел Уилямс като дизайнер на „Louis Vuitton“ по-рано тази седмица, който превърна историческия Понт Ньоф в клуб на открито и беше по-скоро концерт, отколкото подиум.
Джоунс се фокусира върху леопардови щампи от времето, когато творчески директор е бил Ив Сен Лоран в края на 50-те години на миналия век.
"Исках да се върна към това, което беше Dior - New Look, но видян чрез Новата вълна с пънкарски привкус, превръщайки леопардовия принт от „Saint Laurent“ в нещо, което може да бъде жилетка на революционер или нещо подобно", казва Джоунс.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!