М есец преди изборите за европейски парламент битката за печеленето на избиратели вече е в ход на няколко фронта. През новото хилядолетие интернет промени изцяло начина ни на общуване. Всяка минута милиони хора споделят във Facebook, Twitter, Instagram или WhatsApp информация за себе си, социалния си статус, семействата си и емоциите си.
Тези публикации обаче не остават само между нас и нашите близки. С нашите данни работят и социалните платформи, на които ние напълно доброволно сме осигурили достъп. А информацията в дигитална среда означава влияние и печалби. В годината на европейските избори някои със сигурност ще опитат да изтъргуват тази информация. Съвременните политически кампании не разчитат вече единствено на традиционната агитация. Залагат в сметките и социалните мрежи. Показаха го няколко поредни избора в Европа и в Америка.
Как работят техниките за привличане на избиратели в Интернет? Колко е важна дигиталната грамотност, когато предстои да изберем кои политици ще определят дневния ред на Европа и парите за следващите 5 години?
Отговор на тези въпроси търси Ина Гълъбова с операторите Димитър Василев и Росен Илиев. Гледайте в „Темата на NOVA” тази неделя след централната емисия новини.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуални новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!