Dior отложи модно шоу, което трябваше да се проведе в Хонконг следващия месец, потвърди градски служител, нанасяйки удар на амбициите на финансовия център да стимулира икономиката си чрез големи събития. Хонконг ухажва водещи международни знаменитости и марки с надеждата да възстанови репутацията си, която беше разрушена от години на социални вълнения и строги ограничения на пандемията.
Модното шоу на Dior, което трябваше да включва артистичния директор Ким Джоунс и мъжката есенна колекция, трябваше да бъде едно от редицата „мега събития“, рекламирани миналия месец от шефа на културата, спорта и туризма на Хонконг Кевин Йанг като част от стремежът на града да се превърне в столица на събитията.
👠 Dior has postponed a fashion show set to be held in Hong Kong next month, a city official confirmed, dealing a blow to the financial hub's ambitions to boost its economy through major events. Full story: https://t.co/4RWwJKXL71 pic.twitter.com/Ezm3F98gGf
— AFP News Agency (@AFP) February 24, 2024
Но офисът на Йанг потвърди пред AФП за спешно уведомяване от организаторите, че модното шоу няма да продължи, както е планирано на 23 март. „Мащабните събития в Хонконг се отлагат от време на време, но ние продължаваме да ги приветстваме“, добави говорител на офиса. Dior каза, че шоуто е било „отложено за неопределено време“, без да дава подробности, според изявление на компанията, цитирано от в. „Саутн Чайна Морнинг пост“. Според изданието, очакваше се събитието да струва около 100 милиона хонконгски долара (12,8 милиона долара) и да привлече близо 1000 участници.
Dior has postponed a fashion show set to be held in Hong Kong next month, a city official confirmed Saturday, dealing a blow to the financial hub’s ambitions to boost its economy through major events.... pic.twitter.com/EXy6yIOLgu
— O. wings tv (@O30647O) February 24, 2024
През ноември Louis Vuitton проведе в Хонконг своето шоу за мъже преди есента на 2024 г., водено от творческия директор Фарел Уилямс и привлякло като гости знаменитости от Китай и Южна Корея. Силно рекламираното шоу беше възприето като благодат за международния имидж на Хонконг и знак за ангажимента на луксозния гигант към азиатските пазари.
LVMH, най-голямата група за луксозни стоки в света и компания майка както на Dior, така и на Louis Vuitton, миналия месец отчете рекордни продажби и печалби през 2023 г. – въпреки че растежът се забави през втората половина.
5.2% Growth is too much “economic decline” for @Dior to court Chinese customers? Sounds like a brand-killing decision to me.
— URN 🐲🌸 • 红梅点点绣千山 • 🌸🐲 (@UnreliableNarr6) February 23, 2024
Christian Dior postpones mega event fashion show in Hong Kong https://t.co/XQkcwpYu6P
* Видеото е илюстративно: СЕДМИЦА НА МОДАТА В ПАРИЖ: Dior вплита стила от 50-те със свръхмодерни визии
Не пропускайте най-важните новини - последвайте ни в Google News Showcase
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!