"Вече над 20 години сме съсредоточени в предлагането на богат избор качествени стоки от световни лидери на пазара. От собствен опит знаем колко е важно за всеки родител да избере най-доброто за своето дете.“
Още за това, кои са „Raya Toys“, ще разберем от собственика на веригата магазини - Рая Тенчева.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Първият магазин Raya Toys е открит през 2000 г. в гр. Варна. През годините се разрастнахме и вече можете да ни откриете и в градовете София, Пловдив и Търговище. В компанията работят над 100 служители.
Създаването на онлайн магазина е породено от нашия стремеж да улесним максимално нашите клиенти от всяка точка на България, предлагайки им възможност да избират от нашия богат каталог удобно и бързо.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Нашата гама от предложения обхваща продукти за бъдещи майки, всичко за бебето, както богат асортимент за деца до тийнейджърска възраст – играчки, дрешки, пособия за училище. Интересът към нашите продукти поддържаме, като винаги избираме да работим с доказани на пазара производители, предлагащи високо качество, което да отговори на изискванията на модерните взискателни родители.
С какво се различавате от останалите магазини с продукти за деца?
Отличаваме се с нашия стремеж винаги да разбираме нуждите на нашите клиенти. Нашата цел е всеки потребител да се чувства удовлетворен, давайки му възможност да открие точно това, което търси. Стремим се да осигурим едно приятно преживяване както онлайн, така и в нашите физически магазини.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
Активни сме в социалните мрежи Facebook, Instagram, както и в YouTube. Всеки месец организираме интересни промоции, с които радваме нашите клиенти и ги популяризираме както там, така и с имейл кампании.
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?
Решихме да участваме в конкурса, тъй като обичаме предизвикателствата. Смятаме, че подобни инициативи вдъхновяват участниците да се стремят да се усъвършенстват и да се надграждат, което винаги е била и нашата цел.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
Намаляването на нелоялните търговци в интернет пространството. Много клиенти биват подведени и измамени, което от своя страна носи негативно отношение към онлайн търговията като цяло.