М еган, херцогинята на Съсекс, възобнови своята лайфстайл марка, като я нарече As Ever и разкри нов уебсайт, включващ снимка на дъщеря й Лилибет.
Бившата звезда на “Suits” обяви новината в публикация в Instagram в понеделник.
As ever is live🙌 #MeghanMarkle #AsEver #AsEverMeghan - Mom and daughter ✨ pic.twitter.com/pxVZ2JHFeW
— Bea (@isabelbealove) February 18, 2025
“Шокирана съм, че пазихме това в тайна толкова дълго. След две седмици моето шоу излиза, за което съм толкова развълнуванa. А също и моя бизнес, към който мисля, че имаше много любопитство“, каза тя във видео в социалната платформа.
“Миналата година си помислих, ‘American Riviera, това e толкова страхотно име.’ Това е моят квартал, това е прякор за Санта Барбара, но ме ограничи до неща, които бяха произведени и отгледани в този район.”
Тя каза, че си е осигурила новото име на бизнеса през 2022 г. и е чакала да сподели новината публично.
“Нарича се Както винаги „Аs Ever“. Както винаги по същество означава както винаги е било и ако ме следвате от 2014 г. с The Tig, знаете, че винаги съм обичала готвенето, занаятите и градинарството. Това правя и не успях да го споделя с вас по същия начин през последните няколко години. Но сега мога“, добави тя.
The Tig е вече неактивният лайфстайл блог на Меган.
Херцогинята на Съсекс представи първия продукт от American Riviera Orchard през април 2024 г., изпращайки буркани със сладко от ягоди на инфлуенсъри и приятели. As Ever има за цел да обхване различни продукти за начина на живот, включително хранителни продукти като конфитюри и кучешки бисквити, както и стоки за дома и кухненски съдове.
И все пак информацията за марката остава ограничена оттогава, с оскъден уебсайт и акаунт в Instagram, включващ само девет публикации, които заедно образуват голяма версия на нейното лого.
Меган увери последователите си в понеделник, че ще продължи да има плодови сладка като част от As Ever, като каза, “Мисля, че всички сме наясно в този момент, че конфитюрът е моята специалност.”
Новината за името As Ever идва две седмици преди старта на “With Love, Meghan,” лайфстайл сериала на Netflix, продуциран от и с участието на херцогинята.
Сериалът трябваше да стартира на 15 януари. Той обаче беше отложен до 4 март поради смъртоносните горски пожари, които опустошиха региона в началото на тази година.
Новият й сериал е продуциран отчасти от Archewell Productions, нейната компания с принц Хари.
Netflix работи с двойката по други нехудожествени сериали, включително “Harry & Meghan,”, който отлепи завесата на отношенията им с кралското семейство и преместването им в Съединените щати, след като се оттеглиха от кралските си задължения.
Херцогинята също така разкри в публикацията си в понеделник, че Netflix е станал партньор в нейния бизнес.
Не пропускайте най-важните новини - последвайте ни в Google News Showcase
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!