М еган Маркъл се завръща в подкаст индустрията.
43-годишната херцогиня на Съсекс обяви в четвъртък своя нов подкаст с Lemonada Media, озаглавен „Confessions of a Female Founder“, като сподели новината в Instagram.
„Толкова съм развълнувана да ви разкрия върху какво работя! „Confessions of a Female Founder“ е моят нов подкаст с @lemonadamedia!“ – написа Маркъл в съобщението си. „В него водя откровени разговори с невероятни жени, които са превърнали мечтите си в реалност и са трансформирали малки идеи в изключително успешни бизнеси.“
Тя допълни: „Тези жени са готови да се отворят, да споделят своите съвети, трикове (и неуспехи) и ми позволяват да надникна в умовете им, докато самата аз изграждам свой бизнес – както винаги.“
Маркъл заключи: „Това преживяване беше истинско прозрение, вдъхновяващо… и забавно! (Защото какъв е смисълът, ако не можем да се забавляваме в това диво приключение?).“
Тя също потвърди, че първият епизод ще излезе на 8 април.
Звездата от "Костюмари" сключи сделка с Lemonada Media през февруари 2024 г., след като Spotify реши да не поднови договора за втори сезон на „Archetypes“ – сделка на стойност 20 милиона долара.
Lemonada Media ще разпространява и предишния ѝ подкаст от платформата на Spotify към всички останали платформи.
Meghan Markle announces new podcast ‘Confessions of a Female Founder’ after $20M Spotify disaster https://t.co/pFzYErw6n4 pic.twitter.com/TGsyYJchc7
— New York Post (@nypost) March 13, 2025
- Провалът на „Archetypes“
„Archetypes“, който изследваше етикетите и стереотипите, възпрепятстващи жените, беше единственият проект, който Меган Маркъл и принц Хари продуцираха за Spotify в рамките на 2,5-годишното си партньорство с платформата.
Подкастът, състоящ се от само 12 епизода, дебютира през август 2022 г. и включваше гости като Серина Уилямс, Марая Кери, Минди Калинг и Парис Хилтън.
Според Podnews обаче Маркъл не е провела лично някои от интервютата в „Archetypes“. Вместо това се твърди, че членове на екипа ѝ са записвали разговорите, а по-късно са монтирали гласа ѝ, така че да изглежда, че тя задава въпросите.
Освен това, според разследване на Vanity Fair, публикувано през януари, Маркъл е била обвинена в лошо отношение към колеги от Spotify.
Анонимен източник, работил с нея, описа преживяването като „наистина, наистина, наистина ужасно“ и „много болезнено“. Друг неназован човек я сравни с тийнейджърка от „Зли момичета“ (Mean Girls).
Meghan Markle Announces New Podcast, and the Title Promises She’ll Spill Bold 'Confessions' https://t.co/6ZPMe7bPqO
— People (@people) March 13, 2025
- Нови проекти на Меган
Освен новия си подкаст, Маркъл наскоро пусна осемсериен документален филм за Netflix – „With Love, Meghan“, който представя нейното кулинарно и градинарско хоби в дома ѝ в Монтесито.
Шоуто обаче беше критикувано от специалистите и отчете по-ниска гледаемост от документалната поредица „Хари и Меган“ от 2022 г.
Маркъл също така лансира своя лайфстайл бранд As Ever. Първоначално компанията, която продава продукти като фирменото сладко от малини на Маркъл, се наричаше American Riviera Orchard, но тя беше принудена да промени името си заради проблеми с търговската марка.