Х ерцогиня Меган - съпругата на британския принц Хари, е най-влиятелната модна икона за 2019 г. според търсачката Lyst, съобщи Контактмюзик.
Тоалетите на бившата актриса са предизвикали цели 216 процента повишаване на търсенето на нещо подобно в интернет. От Lyst пишат, че модните избори на Кейт повишават търсенето на подобен тип оталети в интернет със 119 процента.
В ГАЛЕРИЯТА ВИЖТЕ ЕДНИ ОТ НАЙ-КРАСИВИТЕ МОМЕНТИ НА МЕГАН
Слабостта й към роклите тип риза доведе до 45 процента по-голям интерес по време на посещението в Южна Африка, а роклята й от марката "Клуб Монако" беше разпродадена за по-малко от ден, като търсенето се повиши с 570 процента.
На второ място е актьорът Тимъти Шаламе заради слабостта му към експерименталната мода.
Меган Маркъл съди таблоид заради „безмилостна пропаганда“
"Суичърът" му с пайети от премиерата на "Кралят" в Лондон увеличи популярността на тези мъжки дрехи със 192 процента. Костюмът му от Хайдър Акерман повиши търсенето на марката с цели 806 процента.
Зендая е на трето място. Тоалетът й от галата в "Метрополитън" предизвика 54 процента увеличение на търсенето на марката "Томи Хилфигър". Когато се появи с рокля на Вера Уанг на наградите "Еми", търсенето се увеличи с 33 процента.
Меган се завърна официално след раждането (СНИМКИ)
Челната петица допълват певиците Били Айлиш и Карди Би.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуални новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!