К ато културен и социален феномен италианската мода е емблема на класа, стил и елегантност. Текстилният сектор - облекло, кожа и обувки - движи значителни обеми от икономиката на страната и е основна част от висококачествената продукция, която се изнася по целия свят. Италианските модни марки властват не само по модните подиуми, но и в киното, на музикалната сцена и по време на всяка бляскава светска церемония, а международните звезди и популярни личности се надпреварват да дефилират пред камерите с облекла на италиански модни дизайнери.
Италианската мода започва да привлича вниманието към себе си през втората половина на 20-век. Тогава Милано застава до Париж като световна модна столица. След Втората световна война текстилната промишленост на Италия бележи подем, благодарение на финансовата помощ от САЩ.
Италианското кино от 50-те и 60-те години също повлиява начина, по който светът вижда модата. Режисьорите Федерико Фелини и Микеланджело Антониони, чрез филмите си „La Dolce Vita“ и „Нощите на Кабирия“, оказват силно влияние върху общата естетика на италианската мода. Лентите отразяват италианското общество и култура от онова време, които търсят артистичен похват, чрез който да облекчат тъгата, останала от Втората световна война.
През 70-те години в най-луксозния моден сегмент се появява името Брунело Кучинели. Kомпанията е основана през 1978 г. и винаги се е считала за автентичен израз на концепцията за "хуманистичен капитализъм" - компания с растеж и предприемаческа философия. Специализирана в използването на кашмир, в момента се смята, че марката е една от най-ексклузивните в премиум сектора. Комбинацията от модерност и майсторство, елегантност и креативност , страстта и човешките ценности правят Brunello Cucinelli един от най-известните посланици на италианския стил. Всъщност марката автентично изразява ценностите на шивачеството и изработката, характерни за продуктите, произведени в Италия и в частност на региона Умбрия. Основната цел пред компанията е да печели с етика, морал и достойнство и с над 2000 пряко заети служителя. През 2020 г. компанията отчита 544 милиона евро приходи, със 138 самостоятелни бутика в едни от най-престижните пространства в света.
„Дрехите на Брунело са само за ценители. Създадени са в много специфичен прочит на модата – лежерни, с комфортни кройки, небрежно-елегантни, без да задължават, със скъп детайл и много шик. Всичко в Brunello е само превъзходно качество. Безкомпромисно най-доброто и най-скъпото на пазара са дрехите на Cucinelli“, казва г-жа Илияна Алипиева, официалният представител на марката за България.
Новата мъжка колекция пролет-лято 2021 на Brunello Cucinelli е за мъжете, които знаят кои са и умеят да преследват целите си без много шум и показност, направлявани единствено от попътния вятър на собствения си свят, реалности и правила.
Жилетката с контрастни детайли е изработена от памучно плетиво, с контрастни обкантващи акценти, дълъг ръкав и закопчаване с метални копчета.
Жилетката с шал яка е изработена от памучно плетиво, със свободен силует, дълъг ръкав и закопчаване с копчета в предната част.
Денимът с декоративни шевове е от фина вълна, със средно висока талия, апликация от монили на колана, джобове отстрани, прав силует, фабричен ръб отпред и скрито закопчаване с цип и копче.
Високата класа и неподражаемият стил на мъжката колекция пролет-лято 2021 на Brunello Cucinelli може да откриете в бутика на улица „Съборна“ 4 в София.