К ерхер организира представяне и демонстрация на оборудването за измиване на автомобили - четкови портални и мивки на самообслужване. Експертите на немската компания показаха методологията за правилно измиване на автомобила, когато почистваме сами колите ни. Те обърнаха внимание, че е важно първо да изплакнем автомобила, след това да нанесем препарат отдолу-нагоре, да измием автомобила с четка или гъба, и отново да изплакнем отново отдолу-нагоре.
По време на събитието беше представена и структурата на отдел “Wash Systems/автомивки, който е част от отдел „Директни продажби“ на Керхер и е обособен екип от 5 човека. Хората в него са пряко ангажирани с изготвянето на предложението, доставката, монтажа и поддръжката на оборудването за професионални автомивки. Екипът се състои от: един мениджър проекти, който изготвя техническото предложение на база запитването на клиента. Впоследствие той координира поръчките, транспорта и монтажа на техниката. Един търговски представител отговаря за първоначалния контакт с клиента и изготвянето на цялостната оферта. Трима сервизни техници се грижат машините да бъдат монтирани, настроени и обслужени максимално бързо и качествено, осигурявайки минимален престой, в които машините не функционират – съответно не генерират приходи.
“Clean Park” е търговска марка на „Karcher “. Обобщава идеята за място, на което човек може да почисти основно автомобила си, както отвън така и отвътре, ползвайки различните технически решения на немската компания. Може да измие собственоръчно колата си или да ползва порталната мивка. Да „пусне“ прахосмукачка вътре, да нанесе парфюм в колата и т.н. “Clean park” е място, на което човек може просто да измие автомобила си или да се позабавлява, използвайки качествена техника. “Clean park” е марка, която довежда клиенти.”, сподели Миролюб Владимиров, ръководител продажби “Професионално направление”.
Екипът на Керхер представи и тенденцията, че клиентите все по-често се интересуват от порталните мивки. Порталната автомивка е роботизирана машина, която последователно изпълнява предварително избрани действия, следвайки нужните стъпки за измиването на един автомобил. Различните комбинации от действия съставляват различните програми, които се предлагат на крайния клиент. По този начин може да бъде избрана програма за бързо измиване в 4 стъпки (~5 мин) или да поглезим автомобила си, нанасяйки последователно различни препарати за пред измиване, шампоан, вакса, гланц и съответно подсушаване (~15 мин). При този режим на миене, качеството на измиване зависи от направените настройки на машината, качеството на препаратите и не на последно място от качеството на водата.
При уредите на самообслужване същите процедури се извършват на ръка, от собственика на автомобила, като качеството на измиване зависи до голяма степен от неговото старание и възможности и в по-малка степен от препаратите и водата.
Порталните автомивки също могат да работят в режим самообслужване, като се стартират чрез клиентска карта, пин код, QR код и т.н. предварително закупени от собственика на оборудването.
Г-н Владимиров коментира и тенденцията все повече хора да се интересуват от автомомивки като възможност за инвестиция: “За много хора автомивката е елементарен бизнес, а всъщност това изобщо не е вярно. Наистина всичко има значение – мястото, потенциалните клиенти, техниката, площта, колко станции има на обекта, качеството на препаратите, броят на предлаганите програми и услуги…. И да, разбира се, цената, която може да получи за предлаганата услуга.”Той подчерта, че екипът на Керхер е на разположение на клиента във всяка една от тези стъпки и ще предостави консултация и експертно мнение.
Допълнителна информация:
Представителството на Керхер в България към момента има 5 собствени центрове в София – централен офис и магазин в търговски център, Пловдив, Бургас, Русе и Плевен, които обединяват шоурум и сервиз, 4 партньорски центъра в страната и мрежа от дилъри, с които немската компания покрива територията на цялата страна. Бизнес операциите на Керхер се извършват през собствени Керхер центрове, дилърска мрежа, ритейл, директни продажби и онлайн собствен магазин.
Керхер е световен лидер на пазара в категория „водоструйки“, „сухо-мокро смукачки“ и „парочистачки“. В световен мащаб Керхер оперира в 82 държави със 150 компании и има 16 500 служителя. В България - 84. Активните патенти на Керхер към момента са 650.
Като част от своята програма за културно спонсорство, Керхер в световен мащаб почисти над 140 паметници в рамките на по-малко от 40 години. Сред тях са Тадж Махал, колоните на площад Свети Петър в Рим, Бранденбургската врата в Берлин, статуята на Христос в Рио де Жанейро, Колосите на Мемнон Луксор в Египет, които са на възраст над 3300 години и скулптурите на президентите в планината Ръшмор, САЩ. Почистването винаги се извършва в тясно сътрудничество с реставратори на паметници и специалисти по история на изкуството, така че да се гарантира ефективно и безопасно почистване и запазване на паметниците. Това е устойчива програма, която и екипът в България развива и ще надгражда през следващите години.
За контакти:
Анита Бедин, ръководител отдел „Продуктов мениджмънт и маркетинг“, anita.bedin@karcher.com
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!