Н ад 285 000 лева бяха дарени в благотворителната вечер на любимото шоу за звездни имитации „Като две капки вода за всяко дете“, в продължение на стратегическото партньорство между Нова Броудкастинг Груп и УНИЦЕФ България. Спектакълът събра едни от най-обичаните български артисти – Владо Михайлов, Александър Сано, Софи Маринова, Маргарита Хранова, Веселин Маринов, Славин Славчев, Михаела Маринова и Миро, които успяха да развълнуват зрителите в дуети с осем талантливи деца. УНИЦЕФ се надява до края на годината да се съберат над 800 000 лв от месечните дарения на зрителите, гласували за любимия си дует в предаването снощи.
Според официалните пийпълметрични данни, предаването е гледано средно от над един милион зрители, което подобрява с над 100 хиляди души най-високо отчетената стойност от трите благотворителни вечери на шоуто, излъчени през 2023 г. Сред аудиторията в активна възраст (18-59 г.), “Като две капки вода за всяко дете“ отчита аудиторен дял от над 45%, което е повече от два пъти и половина над резултата на втората телевизия в класацията.
40630 месечни и еднократни дарители се обединиха в каузата “ЗаКрила на всяко дете” за превенцията и закрилата на децата от насилие във всичките му форми. С помощта на набраните средства, УНИЦЕФ България ще работи за разпространение на модела на центровете за деца и семейства, пострадали от насилие – “Зона ЗаКрила“ в цялата страна, за превенцията и реакцията в случаите на насилие, сексуална злоупотреба и експлоатация на деца онлайн и ще продължи да обучава различните специалисти – социални работници, здравни и медицински специалисти, полицаи, прокурори, адвокати и др.
“Искрени благодарности на всички, на NOVA, на изпълнителите, на почетното жури, особено на всички деца, какви специални таланти! Благодаря и на всички зрители, за цялата подкрепа и принос, за това, че отворихте сърцата си, за да подкрепите едно общество без насилие. Благодаря ви, че се застъпихте за най-уязвимите деца в България и помогнахте те да бъдат в безопасност”, - каза от сцената Кристина де Бройн, представител на УНИЦЕФ в България.
„Като социално отговорна компания, Нова Броудкастинг Груп винаги е подавала ръка на важни инициативи в помощ на уязвими групи от българското общество. Радвам се, че за поредна година съвместните ни усилия с УНИЦЕФ България постигнаха впечатляващи резултати. Правата и благополучието на децата в България са от първостепенно значение и ще продължим да подкрепяме каузи, които осигуряват тяхното по-добро и сигурно бъдеще”, сподели Стефана Здравкова, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.
„Като две капки вода“ вече 12 години е номер 1 шоу за забавление в България. Но това да си на върха носи и своите големи отговорности – а именно, че трябва да даваме добър пример. И ние се радваме, че имахме възможност да помогнем на УНИЦЕФ в каузите им вече втора поредна година“, каза Кирил Киров – Кико, продуцентът и доскорошен режисьор на „Като две капки вода“.
Победата в благотворителния епизод грабнаха Софи Маринова и малката й партньорка Валентина, които трогнаха зрителите в залата и пред екраните с изпълнението на „Скитница“ в образа на Лили Иванова. Емоционален финал на шоуто поставиха малките таланти от “Бон-Бон”, които събраха за общо изпълнение на песента “Да бъдеш добър” всички участници, журито - Мария Бакалова, Христо Стоичков, Елена Петрова и Магърдич Халваджиян, както и любимите водещи Димитър Рачков и Герасим Георгиев - Геро.
В понеделник, 19 февруари, от 20:00 ч. по NOVA започва и дванадесетият сезон на „Като две капки вода“. Кои ще бъдат новите звездните участници, които ще се включат в любимия формат тази година и какви ще бъдат първите им имитации? – разберете утре вечер в 20:00 ч. по NOVA!
Следете Facebook страницата, официалните профили на „Като две капки вода“ в Instagram и TikTok, както и сайта на NOVA за повече информация.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!