В неделя, 2 април, се проведоха парламентарните избори за 49-ото Народно събрание на България. В деня на вота NOVA посвети близо 18 часа от програмата си на важното събитие. Публицистичните предавания и новинарските емисии на медията в неделния ден включваха изцяло тематично съдържание и бяха реализирани и самостоятелни специални формати, които поднесоха на зрителите коментари, анализи и първи резултати от изборите. Официалните пийпълметрични данни показват, че сред зрителите в активна възраст (18-59 г.), NOVA e лидер във всяка част от изборната си програма.
Сходни са и регистрираните пийпълметрични данни и в другата основна целева група на NOVA – хората на възраст между 18 и 49 години:
За пореден път NOVA отчете огромното доверие, което българските зрители й гласуват. Опитните журналисти на медията представиха най-значимите теми от изборния ден от 40 точки в страната и чужбина, предоставиха актуална и обективна информация за протичането на вота и се срещнаха с авторитетни събеседници, които допълниха политическия пъзел с различни гледни точки. Екипът на Нова Броудкастинг Груп предложи за първи път и високотехнологично представяне на социологическите данни.
Нова Бродукастинг Груп даде възможност на българите в страната и чужбина да проследят избора за народни представители в реално време на всички свои платформи – в телевизионния ефир на NOVA и NOVA NEWS, в ефира на радио NOVA NEWS, както и в уебсайтовете Nova.bg, Vesti.bg, Dariknews.bg. Бърз достъп до най-важните новини осигурява и мобилното приложение на NOVA, с което потребителите могат да се информират за всичко важно и актуално. Новините на NOVA могат да бъдат открити и в Instagram, Twitter, Telegram и Viber.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!