К огато говорим за италиански дизайн, стил и светоусещане ни обзема копнеж. Страната на спагетите, модата и величествените катедрали ни покорява всеки път, когато вдишаме въздуха с аромат на романтика, традиции и жизненост. Който е бил в Болоня не може да не е чул шепота на вековна история, знание и мъдрост, преплетен със звънливия смях на млади хора и студенти от стотици държави. Болоня е град, който пленява със своя аристократичен шик. Там започва и историята на емблематичната марка за чанти и дамски аксесоари Furla.
Годината е 1927 г., когато светът се самовъзкресява сред пепелищата, оставени от Първата световна война, а хората отново се учат да се радват и тържествуват живота. В този следвоенен период Алдо и Маргарита Фурлането си поставят предизвикателната, но и вълнуваща задача да вдъхнат на жените нова увереност чрез повече красота, изящна дързост и наситени цветове. Така основават компанията Furla.
Първият магазин на Furla e отворен през 1955 г. на улица „Виа Уго Баси“ в самото сърце на Болоня. През седемдесетте години щафетата е предадена на децата на Алдо и Маргарита - Джована, Карло и Паоло Фурлането. Те представят първата колекция от кожени чанти с логото на Furla. Успехът е зашеметяващ, а търсенето расте главоломно. Следват магазини в Рим, Париж, Ню Йорк, Хонконг, Пекин.
През 2008 г. е създадена фондацията Furla и наградата Premio Furla per l'Arte, чиято цел е да поощри и популяризира младите и талантливи италиански художници и да ги представи на световната сцена. В основата на философията на марката Furla e изцяло италианския подход при изработването на всеки продукт, който съчетава естетика и майсторство с креативност и елегантност. Компанията и до днес използва само традиционни производствени технологии, съчетани с най-висококачествени кожи и материали.
Новата колекция на Furla за сезон пролет-лято 2021, която е достъпна и в България, не изневерява на виталните и оптимистични послания на марката. Тя празнува позитивизма и безгрижието на духа, като същевременно стои гордо изправена върху своите силни и отличителни италиански корени. Под мотото за свобода, радостна елегантност и приятелство, Furla приканва всички да се присъединят към празника, наречен живот, да се забавляват и да се наслаждават на всеки миг.
Новата рекламна кампания на марката #FUNFURLA разказва за летни мечти и емоции, погалени от топъл бриз. Играта на тела, сенки и силуети създава усещането за сплотеност, свобода и лекота. Меката цветова палитра на продуктите, показани на снимките с ton-sur-ton ефекти или контрастни един на друг, допълнително засилва усещането за безгрижност и радост. Стилът умело балансира обеми, пространство и тоналности. Основните ценности на компанията за традиция и италианско майсторство се предават чрез всеки образ и кадър.
В навечерието на най-женския празник Furla продължава да инспирира жените да се радват на своята вродена грация и палавост и празнуват живота си с радост както в сърцата, така и в мислите. Чантите и аксесоарите на марката са прекрасна идея за осмомартенски подарък, който ще озари лицето на всяка жена, избрала женствеността за своя сила.