П рез последните години паркът работи усилено за подобряване на средата и вече се е превърнал в най-посещавания общински обект. Грижите са не само за обиталищата на животните, но и за преживяването на най-важните посетители - децата.
От седмица в парка има интерактивна игра с кауза, която забавлява и образова гостите на животните.
“Мисия за детективи” е специално разработена от Банка ДСК и Mastercard. По забавен и вълнуващ начин за децата се запознават с подробности от живота на застрашените от изчезване обитатели на софийския зоопарк. В поредица от предизвикателства децата трябва да обикалят зоопарка и да открият различни любопитни факти за неговите обитатели.
Още в първия ден от пускането на играта в Зоопарка можеха да се видят десетки семейства, водени от развълнувани малки детективи из всички кътчета на парка в търсене на отговори на въпросите от апликацията.
Целта на кампанията е да се насочи вниманието към каузата за опазване на местообитанията на критично застрашените животински видове. Чрез интерактивната игра „Мисия Зоо детективи“ двете компании подкрепят важната тема за екологичното образование и изграждането на природозащитно самосъзнание в обществото и младите, в частност.
“Пътят към подобряване на знанието на децата за дивата природа е чрез интерактивни забавления като тази игра. Ние, като банка, сме ангажирани отдавна с подкрепата на децата в посока подобряване на образованието и овладяване на умения, които ще им помагат в бъдеще - както за финансовата им грамотност, така и за подобряване на света, в който ще живеят. Радваме се, че в лицето на MasterCard и Софийски зоопарк имаме съмишленици, с които работим успешно”, сподели Михаела Темелкова, управляващ директор пазар „Ежедневно банкиране” по време на официалния старт на играта “Мисия Зоо детективи”.
Играта може да изтеглите безплатно чрез сканиране на QR код на входа на Зоопарка. Той е отворен всеки ден от 8:30 до 17:00 часа.