С оциалните анализатори са убедени, че империята Кардашиян-Дженър губи значението си – и сега, когато се твърди, че семейството няма да участва в Met Gala, това само подхранва наблюденията на хората.
В момента TikTok е залят от подобни твърдения, като един потребител посочи, че така нареченият спад е повлиян от няколко фактора. Коментатори твърдят, че предполагаемата вражда между Кайли Дженър и Селена Гомез е "черешката на тортата".
@itsmorethangossipp Do you think the kardashians could ever fully lose their hype? #kardashians #thekardashians #kimkardashian #kyliejenner #hype ♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod & Kevin The Monkey
Въпреки че двете разясниха слуховете и изрично заявиха, че няма враждебност, феновете все още не го вярват, и Кайли губи почти милион последователи в Instagram в процеса. Експерти също смятат, че семейството "се бори да остане на върха".
„Те просто остаряха. Те се издигнаха до слава и влияние във време, когато искахме „амбициозно“ съдържание, прекалено редактираните снимки бяха толкова стилни, съчетани с желанието да изглеждаме перфектно.“, коментират експертите.
Но с възхода на TikTok, автентичността надделява над съвършенството, хората искат истинското.
В скорошно проучване младото поколение бе помолено да назове любимия си инфлуенсър – и нито един от членовете на семейство Кардашиян не влезе в челната петица.
Не може да се отрече, че семейството заковаха ерата на Instagram със своите перфектно позиционирани снимки – но новата вълна от автентично съдържание представлява цяла културна и поколенческа промяна.
Феновете смятат, че семейството "губи позициите си" в резултат на това, че са прекалили с пиар триковете. Ходовете им са станали толкова странни, че напълно са се откъснали от реалността. „Кайли може да направи най-простия, на пръв поглед непринуден TikTok за гримирането си и хората ще кажат, че това е пресметнат, неавтентичен PR ход“, казва TikTok последовател на звездата.
Според експерти семейство Кардашиян няма да бъде „отменено“ като такова, но „може да загубят позициите и може би вече това е започнало – особено предвид сегашния климат. Хората се борят с кризата на разходите за живот, войната, COVID, а те публикуват за луксозния си живот с акцент върху материализма.“
Въпреки това не може да се отрече, че Кардашиян- Дженер са страхотни бизнесдами със зашеметяващите 26 бизнеса в семейството – в миналото и настоящето.
През последните години те стартират няколко успешни начинания, включително Kim's Skims, уелнес марката Poosh на Kourtney, империята за красота на Kylie, Good American denim company на Khloe и текилата 818 на Kendall. Poosh, по-специално, в момента процъфтява.
Съдейки по начина, по който семейство Кардашиян се възстанови в миналото, сигурни сме, че няма да ходят никъде скоро. Въпреки това, те може много добре да се завърнат с голямо, не толкова фино ребрандиране. Всяка добра знаменитост знае, че ако бъде в очите на обществеността твърде много и твърде видно, ще накара хората да се отегчат.
Отдръпването от светлината на прожекторите би им позволило да спрат да се борят да бъдат уместни, да отделят време за размисъл, стратегия и повторно стартиране с марка, която е по-интересна за днешната аудитория, и да се надяваме, че с размера на платформите, които имат, действително ще я направят ценна или въздействаща .
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!