Gucci откри Седмицата на модата в Милано с колекция от кожени палта, прави поли и рокли с презрамки, както и гама от дамски и мъжки тоалети есен-зима, изготвена от дизайнерското студио, докато италианският лейбъл, собственост на "Керинг", очаква следващия си художествен директор, предаде Ройтерс.
Моделите преминаваха през обширно пространство в тънки рокли с дантела, вълнени палта със заоблени рамене и двуредни костюми с удължени ревери.

Джъстин Хъруиц дирижира оркестър на живо, докато моделите преминаваха по подиум с формата на логото на лейбъла, носейки чанти с различни размери и цветове, както и масивни колиета.
"Керинг" е в процес на обновяване на Gucci, най-големия си лейбъл, и по-рано този месец обяви внезапното напускане на дизайнера Сабато де Сарно след по-малко от две години на поста. Де Сарно измести фокуса на Gucci към по-класически, минималистичен дизайн и наблегна на лъскавия червен цвят в своите колекции.
Пред журналисти преди шоуто, главният изпълнителен директор на Gucci Стефано Кантино не даде точна дата за предстоящата смяна на творческия директор и каза, че ръководителите са фокусирани върху "работата за доброто на марката".
След бързия растеж между 2016 и 2020 г., модната къща изостана, когато вкусовете на купувачите се отклониха от бароковите, флуидни дизайни на Алесандро Микеле. Анализаторите не очакват възстановяване до следващата година.
Седмицата на модата в Милано, която започна във вторник, ще продължи до 3 март.
Не пропускайте най-важните новини - последвайте ни в Google News Showcase
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!