Ч етирима от най-обичаните уеб герои от сериалите „Не така, брат“ и „Следвай ме“ във Vbox7.com, застават зад петото поредно издание на благотворителната кампания на Мото-Пфое - #steniskanabala. Инициативата е насочена към събиране на средства, с които да бъде подпомогнато висшето образование на абитуриенти, лишени от родителска грижа.
Чрез специално изработените тениски организаторите целят да провокират всички бъдещи зрелостници да отидат на бала си или на изпращането си с тениска, а средствата от покупката на всяка тениска, ще бъдат използвани за подпомагането бъдещето обучение на деца сираци.
ВИЖТЕ СПЕЦИАЛНИТЕ ТЕНИСКИ В НАШАТА ГАЛЕРИЯ
Тази година всички зрелостници ще бъдат поощрявани да се включат в кампанията от Мино Караджов и Михаела Велкова, герои от първия уеб тийн сериал у нас – „Не така, брат“, чийто нов сезон стартира днес във Vbox7.com. Те са още на 17 години, но като лица на #steniskanabala, това ще бъде генералната им репетиция за абитуриентския бал догодина.
Посланици на кампанията са още Михаела Павлова и Илиян Илиев, които тийнейджърите познават добре от уеб тийн сериала „Следвай ме“, който вече има два много успешни сезона във Vbox7.com и над над 15 милиона гледания онлайн.
Досега, благодарение на #steniskanabala, са събрани 305 174 лева, с предоставени на дарители общо 5 445 бр. тениски, 100 включили се училища от цялата страна, 141 предоставени еднократни стипендии на първокурсници, които тъкмо са завършили средното си образование и продължават обучение в български ВУЗ.
Повече информация за новото издание на кампанията и как може да подпомогнете каузата, може да разберете тук
За „Не така, брат“ и „Следвай ме“:
„Не така, брат“ е първият уеб сериал в България с над 150 000 фенове онлайн и над 35 милиона гледания онлайн. През 2017 година сериалът беше отличен с наградата за "Най-добър уеб сериал" от международния медиен фестивал Mediamixx в Солун.
„Следвай ме“ е уеб тийн сериал, който показва живота и конфликтите между две съученички, които те пренасят онлайн. Главната роля се изпълнява от певицата Христина Христова – Тита. През 2017 година „Следвай ме“ има реализирани два сезона, които генерират над 15 милиона гледания онлайн.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!