А ко имате излишни 1000 лв., какво ще предпочетете – да си купите вещ или преживяване?
Ако сте отговорили „преживяване“, вие сте чат от мнозинството. Хората все повече търсят емоция и спомен, отколкото „просто“ продукти. Това провокира Джоузеф Пайн и Джеймс Гилмор да въведат термина „икономика на преживяването“.
Това е нов етап в икономическата еволюция, който набира все по-голяма скорост. Как работи икономиката на преживяванията и кои индустрии я експлоатират в най-голяма степен, ще разберете на нашите страници. Емоциите често надделяват и в нашите граждански избори. За това как да отсеем фактите от оглушителния „страничен шум“ и защо е важно да гласуваме на изборите на 9 юни разговаряхме с представителят на ЕК в България Йорданка Чобанова.
В още една година на политическа нестабилност, нарастващо геополитическо напрежение, търговски войни и все по-силното влияние на климатичните промени, придържането към стратегически цели е от изключително значение. Каква трябва да е икономическата стратегия на България, за да бъде конкурентноспособна дългосрочно – потърсихме мнението на признати експерти и бизнеса.
Как се развива мебелната индустрия, защо буксува кръговата икономика, какво е AI washing, как да навигираме през бурята на промяната, защо трябва да четем научнофантастични романи и кои са последните мохикани на киното – отговорите на тези и други въпроси ще намерите на нашите страници.
Приятно четене,
Таня Кръстева, главен редактор на списание ,,Мениджър“
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!