Ф илмовата кариера на известния актьор Джони Деп може и да пострада от съдебните дела и обвиненията на бившата му съпруга Амбър Хард, но в света на парфюмите историята е съвсем различна.
Шишенце парфюм „Sauvage” на „Диор” се продава на всеки три секунди, а лицето на този аромат е Деп.
Модният критик Джон Помплиано коментира статия на Мари Клеър в Тwitter, където този парфюм е обявен за "най-продаваният".
Despite most labels dropping Johnny Depp, @Dior decided to stick with him.
— John Pompliano (@JohnPompliano) May 24, 2022
Why?
They sell a bottle of his fragrance 'Sauvage' every 3 seconds. At $160 a bottle, that's over $4.5 million a day in sales 🤯 pic.twitter.com/CWzPMUlDpW
„Въпреки факта, че повечето издатели изключиха Джони Деп, „Диор“ реши да го задържи. Защо? Една бутилка от аромата „Sauvage“ се продава на всеки три секунди. При 160 долара бутилка (близо 150 евро) това би означавало печелене на повече от 4,5 милиона долара на ден“, обясни Помплиано.
Деп е рекламно лице на "Sauvage“ от появата му на пазара през 2015 година. Изобретението на Франсоа Демаши е доминирано от аромати на портокал, бергамот и дървесни нотки.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!