Д женифър Анистън стартира своя собствена марка продукти за красота, "LolaVie".
Актрисата от "Приятели" обяви пускането на собствената си марка "LolaVie", която ще бъде представена на 9 септември.
Все още не е известно какви продукти ще продава Дженифър чрез марката, но бе регистрирана търговска марка за лосион за лице и тяло, душ гел, свещи и грижа за косата през юли 2019 г., съобщава "Пейдж Сикс".
В профила си в "Инстаграм" Дженифър Анистън публикува снимки и написа: "Нещо предстои".
Холивудската звезда е лице на "Aveeno" от няколко години и призна, че е използвала техния дневен овлажняващ лосион от много малка, след като майка ѝ я запознала с продукта.
През 2010 г. актрисата пусна парфюм с името LolaVie, а името обясни като "с насмешка над живота".
По-късно името на аромата бе променено на "Jennifer Aniston", поради конфликти с друга марка.
"Това е дълга история и, честно казано, името е твърде лично, за да разкажа, но то има специално значение“, каза Дженифър Анистън преди да се случи конфликта с избраното име.
"Пейдж Сикс" отбелязва, че холивудската актриса вече има звездна конкуренция в козметиката, като сред имената са Хейли Болдуин, Ариана Гранде, Ким Кардашиян, Кайли Дженър, Гуинет Поутроу, Рияна, Дженифър Лопез.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!