М одна къща „Карл Лагерфелд“ и компания „Уолт Дисни“ ще лансират заедно свръхлимитирана колекция на 23 февруари по случай стогодишнината на анимационното студио, съобщи „Уименс Уеър Дейли“.
Karl Lagerfeld and The Walt Disney Company, marking its centenary this year, have teamed on a capsule collection launching Feb. 23 on https://t.co/MHl01AOJUw and at select retailers globally. https://t.co/TR29WKSgwj
— WWD (@wwd) February 2, 2023
Колекцията, използваща образа на анимационния герой Доналд Дък, ще бъде налична само на сайта Karl.com, както и разпространена чрез избрани търговци.
„Скъпи Доналд, седем е страхотно число — 10 пъти по седем е още по-добро! Честит рожден ден! С любов, Карл“, бяха думите на дизайнера по случай седемдесетгодишнината на Доналд Дък през 2004 г., когато е публикувана оригиналната авторска илюстрация, изобразяваща художествения герой в дрехи, присъщи на самия Лагерфелд. В същата година „Дисниленд Париж“ продаде лимитирана колекция от 3000 блузи с изображението.
Karl Lagerfeld unveils Donald Duck capsule collection https://t.co/GwmYqHinOr
— FashionUnitedUK (@FashionUnitedUK) February 2, 2023
По думите на главния изпълнителен директор на „Карл Лагерфелд“ Пиер Паоло Риги скицата е олицетворение на самия Лагерфелд и неговото „въображение и резлив хумор - това е истински колекционерски образ от нашите архиви“, предаде „Уименс Уеър Дейли“.
„Дисни“ наскоро вече сътрудничи и с две други модни къщи „Мезон Маржиел“ и „Живанши“.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!