d:istinkt е тазгодишният носител на приза „Агенция на годината“ в конкурса BAPRA Bright Awards 2022, организиран от Българската асоциация на PR агенциите. Наградите бяха връчени по време на тържествена церемония и оценяват постиженията на комуникационните агенции за последната година и иновативните подходи при създаване на комуникационни стратегии и кампании. Освен голямата и най-желана награда, d:istinkt спечели и още девет награди за кампании, реализирани за брандове като телекомуникационния оператор Yettel, търговската верига Лидл България и най-големия работодател в CX (Customer Experience) индустрията в страната TELUS International.
„През последните четири години агенцията ни премина през мащабна трансформация, пое в нова стратегическа посока и спечели доверието на ключови брандове, които ни се довериха за тяхната PR комуникация, стратегическо планиране и най-вече творчески решения. И резултатите са налице. Благодарни сме за доверието им и вярвам, че заедно продължаваме към следващите успехи“, каза Боян Иванович, изпълнителен директор на d:istinkt.
Високото отличие за d:istinkt е резултат от стратегическото преструктуриране на компанията, стартирало през 2018 г. Миналата година групата премина всеобхватен ребранд, вкл. ново име, лого и визуална идентичност. След въвеждането на новата корпоративна стратегия d:istinkt продължава да отчита стабилен ръст в приходите си, като само за последната финансова година той е 54% спрямо 2020 г.
Наред с престижното признание за цялостната дейност на комуникационната агенция, кампанията, която заслужи най-много отличия, бе „Digital Scouts – Знаеш, преди да скролваш“, реализирана за Yettel България. Кампанията получи две първи награди в категориите „Награда за PR иновации” и „Кампания за корпоративна социална отговорност“, второ място в категория „Инфлуенсър маркетинг кампания“ и трето място в категория „Комуникации към крайни потребители“. Digital Scouts има за цел да повиши осведомеността на децата и младежите и да ги обучи как да се предпазват от опасностите в интернет. За трите издания досега играта достигна до повече от 40 000 подрастващи и по време на кампанията стана №1 приложение по брой сваляния в App Store и Google Play, в категория „Образование“.
d:istinkt бе отличена и в две от най-престижните категории на конкурса BAPRA Bright Awards 2022. В категория „Награда за PR иновации“ кампанията „5G e за всички“ на Yettel България се класира на трето място с иновативния си подход в мащабната информационна и обучителна кампания при въвеждането на новата мобилна технология 5G.
Също с трета награда в категория „Кампания за корпоративна социална отговорност“ бе отличена и кампанията за Лидл България „Рециклирането има смисъл“, насочена към популяризиране намаляването употребата на пластмасата и стимулирането на рециклирането. Кампанията е част от дългосрочната мащабна стратегия REset Plastic.
Кампанията “Be Yourself” на proof. и TELUS International, в която d:istinkt е PR партньор, също получи редица награди на BAPRA Bright Awards 2022. Кампанията, която се фокусира върху преодоляването на предразсъдъците на работното място, спечели първо място в категория “Инфлуенсър маркетинг”, второ място в категорията “Кампания на годината” и трето място в категория “Работодателска марка”. Само преди няколко месеца кампанията спечели първо място на престижните награди Effie в категория “Корпоративни комуникации”, както и редица отличия на годишните IAB MIXX Awards 2022.
Тази година BAPRA Bright Awards бяха журирани от 29 международни PR и комуникационни експерти, представители на престижни световно признати организации, с председател Пол Холмс - основател и председател на PRovoke Media, който отправи специално послание към участниците.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!