С поред данните на Нилсен Адмосфер България нишовите филмови канали на Нова Броудкастинг Груп (DIEMA FAMILY, DIEMA и KINO NOVA) са най-гледаните тематични телевизионни канали в България за периода октомври - ноември както среднодневно, така и в праймтайма. Цялата група тематични канали на НБГ (DIEMA FAMILY, DIEMA, KINO NOVA и NOVA SPORT) e предпочетенa от зрителите пред групата тематични канали на БТВ Медиа Груп (bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady и Ring), като среднодневно делът им сред аудиторията е с 38% по-висок, а в праймтайм - с 57% пред тези на конкурентната медийна група.
През изминалите два месеца DIEMA е най-предпочетен тематичен телевизионен канал сред активното население в България (18-49 г.) през целия ден и в праймтайм. Сред тази група среднодневно каналът привлича 3,5% от гледащите телевизия и над 4% от тях в праймтайм. От тематичните канали в посочения период DIEMA е най-предпочитана от мъжете в България, като най-високи са резултатите сред мъжете на възраст 18-49 години.
Каналът отчита сериозно предимство пред сходния по насоченост към аудиторията канал на БТВ Медиа Груп bTV Action, като в праймтайм предимството на DIEMA през периода е 81% сред активното население и над 70% при мъжката аудитория.
През последните два месеца DIEMA чувствително увеличава резултатите си спрямо същия период на миналата година. В сравнение с октомври - ноември 2017, каналът е повишил дела си сред активното население (18-49 г.) - с 38% на среднодневна база и с 40% в праймтайм. Най-висок интерес към DIEMA през периода има мъжката аудитория - над 4% от мъжете пред телевизионните екрани в България избират канала, а увеличението на интереса към DIEMA на мъжката аудитория в активна възраст и в градовете е над 30%, а в праймтайм над 35%. С 12% по-висок от същия период миналата година е делът на канала сред всички зрители (4+) в България.
От началото на октомври всеки четвъртък от 22:00 часа зрителите на DIEMA имат възможност да гледат специално подбрана за тях колекция фантастични и вдъхновени от комиксите филми. Кампанията "Супергероите" успешно завладява почти 5% от гледащите телевизия в България по това време, докато делът на сходния по насоченост към аудиторията канал на БМГ – bTV Action привлича със 76% по-малко от гледащите телевизия по това време, а филмът, който събра най-много зрители пред екраните е „Тор: Богът на гръмотевиците“. Кампанията „Супергероите” по DIEMA продължава и през декември с атрактивни заглавия, завладяващи фантастични истории и любими герои от комикси.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!