В секи е минавал през това да търси нова работа и поприще, което да е едновременно интересно и мотивиращо, и предоставя възможност за по-нататъшно развитие на знанията и уменията. В идеалния случай, работното ни място е толкова атрактивно, че нямаме търпение да започнем собственото си кариерно развитие. В процеса на изграждане на професионалния ни облик, понякога имаме и щастието да попаднем на страхотни работодатели, които ни подават ръка и ни предоставят безценна подкрепа в изграждането ни като специалисти.
Всеки помни и онези, които са съдействали за по-лекото преодоляване на предизвикателствата и са направили адаптацията по-лесна. Точно те имат главна роля в нашия бъдещ успех. Това е мнението и на екипа на Аксенчър – водеща международна компания, която развива своята дейност и в България. Цифрови технологии, облачни пространства, динамична работа с разнообразни клиенти и трупане на опит в застрахователната сфера – това са само част от услугите, които компанията развива у нас. Освен Технологичния център, Аксенчър съвсем скоро откри и Оперативен такъв. Дейността му е изцяло насочена към предоставяне, оптимизиране и подобряване на застрахователните услуги към клиенти. Но това, което наистина прави впечатление, е начинът, по който компанията подава ръка на своите служители и условията, които им осигурява и за които разказваме в следващите редове.
Младите хора днес често навлизат в активния си професионален живот с изключително добра и богата езикова подготовка. Свободното владеене на повече от един чужд език вече е норма и съвсем логично е хората в зората на кариерния си път да търсят работа, в която ще бъдат оценени именно заради езиковите си знания. Предпочитаните места за работа на студентите са компании, които предлагат гъвкави условия и възможности за адаптиране към динамичния им начин на живот.
Разбирайки чудесно тази специфика, Оперативният център на Аксенчър у нас предлага позиции, за които се изискват разнообразни езици. Те са както по-популярни – немски, френски, италиански, испански, така и по-редки – нидерландски, гръцки. Работата в компанията привлича студентите с това, че не е еднообразна и изисква аналитичен ум, справяне с различни динамични ситуации и лекота в комуникацията с други хора.
Да разполагаш с времето си е друго изискване на тези, които тепърва започват да градят професионалния си път, а вариантът за работа от вкъщи – така нареченият „хоум офис“, става все по-предпочитан от младите хора. Понастоящем, в условията на пандемия, всички служители на Оперативния център на Аксенчър имат възможността да работят изцяло от вкъщи. В нормални условия, хоум офисът е в рамките на 10 дни всеки месец. Това е само един от елементите в пакета нефинансови придобивки, включващи още избор от безплатни консултации с широка гама специалисти (грижа за психическото и емоционално здраве), по-голям брой дни платен годишен отпуск, множество опции за обучение и развитие.
И макар на пръв поглед работата да е подходяща най-вече за студенти, истината е, че позициите в Оперативния център на Аксенчър са отворени за хора на всеки етап от професионалния път, включително и такива, които имат активен опит зад гърба си. Всеки момент е подходящ да започнеш отначало или да се впуснеш в ново и вълнуващо начинание, без притеснения по отношение на предварителната подготовка. Новото звено на компанията осигурява двумесечно обучение, както и редица допълващи трейнинги, които подпомагат бързото адаптиране и израстване на кадрите. Точно това е причината Оперативният център да не изисква предходен опит – тъй като той ще бъде натрупан на място, с грижата на работодателя това да стане по най-добрия начин.
Ползите от кариерата в Оперативния център включват още много добре развита система за социални придобивки, която е изключително гъвкава и позволява да избираш между широк набор от възможности, на определена финансова стойност. Предпочитанията могат да бъдат актуализирани всеки месец, като част от опциите са ваучери за храна и или нехранителни продукти, карта за спорт, карта за транспорт или гориво, финансови бонуси - като част от програмата „Препоръчай приятел“ и още много допълнителни придобивки.
И, разбира се, най-голямата полза е фактът, че влизайки в Оперативния център на Аксенчър, започваш динамична и интересна работа, която осигурява много обучения и перспективи за обогатяване на опита. Ако вече нямаш търпение да прегърнеш една от възможностите, които компанията предлага, разгледай всички отворени позиции в Оперативния център и се впусни смело в това приключение. Че ще е интересно, е сигурно, но по-важното е, че ще постави основите на професионалното ти бъдеще, а то, вярваме, е много обещаващо!