Б рандът, който освен удобство носи стил и аристократизъм. Повече за това кои са те и с какво се занимават, ще разберем от интервюто с тях.
Представете вас и вашата компания в няколко изречения?
Ние сме магазини „Точици“, фирма Бокал С ЕООД. Обличаме качествено и стилно вече няколко поколения – децата на 90-те, а сетне и техните деца са носили и продължават да носят отличителния белег на любовта, с която избираме и изработваме всеки артикул.
Артикулите, които предлагаме, са внос от Испания, Белгия, Германия, Франция, както и произведени в България специално за бранда ТОЧИЦИ. Предлагаме високо качество на материите и вложените материали, за да отговорим на всяко специфично изискване и предпочитание на нашите безценни клиенти. Моделите са специално подбрани според световните тенденции в детската мода, така че да бъдат едновременно както удобни за децата, така и да им носят стил и аристократизъм.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Компанията съществува от повече от 30 години, към момента управляваме 6 физически обекта, имаме постоянно развиващ се уеб-сайт, а отскоро имаме и собствен APP, който създадохме с идеята да улесним максимално клиентите си и да им предлагаме персонални предложения и отстъпки.
В компанията работят около 30-40 души, които взаимно се допълват и дейно взимат участие във всяка една точка от работния процес.
Създаването на онлайн магазин „Точици“ беше естественото продължение на работата ни. Успешно сме изградили база от лоялни клиенти, които постоянно следят новостите на сайта и приложението ни.
Онлайн магазинът на ТОЧИЦИ е носител на престижната награда „Електроен магазин 2020“ от "Фондация за активно развитие на уеб", а през миналата година станахме и горди собственици на наградата „Най-добър бранд за детски дрехи“ на наградите Mother and Baby Awards 2022.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Дрехите и аксесоарите ни се отличават, както с традиционни, така и с неконвенционални кройки, десени и платове. Погледът ни винаги е към последните модни тенденции, като облеклата са изключително разнообразни, за да отговорят на всеки вкус.
Колекциите ни от изискани дрехи за специални поводи са изпипани до най-малкия детайл, защото знаем, че красотата е именно там. От бодита от букле и къдри за най-малките госпожици, през жакардови многопластови рокли в ренесансов стил, подкрепени от стилни болера, палта, чорапи и чорапогащи за завършена цялостна визия, до стилни аутфити, които дават възможност за множество комбинации. Момчетата могат да избират от елегантни и/или изчистени дизайни при ризите и панталоните, които перфектно си кореспондират с удобни кройки и качествени материи.
Разбира се, мислим и за най-малките – бебетата и новородените. Луксозните ни комплекти за изписване с марка ТОЧИЦИ нямат аналог и за кратко време се превърнаха в любими за бъдещите майки.
Какво привлича най-силно децата?
Децата винаги са силно привлечени от ярките цветове и забавни щампи, каквито ние се стараем да им предложим в изобилие. Когато избираме подобен тип дрехи, то те имат различни интересни дизайни – светещи в тъмното щампи, релефни апликации, апликации с обръщащи се пайети и още куп интерактивни решения, които децата просто обожават.
В кои магазини / точки на продажба и платформи / бихте искали да влезете онлайн и офлайн?
Желанието ни е в бъдеще да бъдем част от големите международни онлайн платформи, с които ще се позиционираме чрез българските си артикули с марката „Точици“. По отношение на офлайн пространството – непрекъснато сме в развитие на физическите си магазини и винаги търсим нови възможности за удобни локации за тяхното откриване.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
Всеки месец имаме различни маркетинговеи активности, стараейки се да бъдем „на една ръка разстояние“ от клиентите и да им дадем нужната информация, за да направят максимално правилен и информиран избор за покупката си.
Ежедневно следим тенденциите и постоянно изменящата се среда в дигиталния маркетинг, за да доставим максимално добро преживяване на своите клиенти.
Едни от основните ни платформи, които използваме, са задължителните Facebook, Instagram, Google Ads, както и в момента се позиционираме трайно в каналите YouTube и Tik-tok, където ключовата дума е видео. Именно видеата се явяват динамичния и креативен ключ към интереса на нашите клиенти. В клиповете се съдържат както how to content, така и много забавни видеа, които имат за цел да покажат безгрижните и щастливи детски усмивки, удовлетворени от удобството, качеството и стила на дрехите на „Точици“.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
Надяваме се в бъдеще още повече потребители да имат доверие на онлайн търговията и да са убедени в нейната сигурност, тъй като удобството, което носи тя, започва да става неизменна част от все по-забързаното ежедневие на всеки човек.