"Ние сме горди да кажем, че голям брой хора по света ползват нашите продукти и печелим доверието им с всеки изминал ден. Това ни кара непрекъснато да се развиваме и да увеличаваме нашата продуктова гама, базирана на иновации в индустрията и производствените процеси”.
Повече за това, кои са NEOCELL ще научим от интервюто с Ивайло Ничев, управител и основател.
Представете вас и вашата компания в няколко изречения?
„Неосел България“ ЕООД е официален представител за България на световно известният Американски бранд за натурални продукти за красота.
NEOCELL е компания, произвеждаща продукти с биоактивен колаген. Основана е през 1998 г. от вече покойният Ал Куадри. Неговата цел била да създаде натуралени продукти, които да помогнат на милиони хора по света да се чувстват млади и жизнени, както и да живеят дълъго и щастливо. И с тази непоколебима идея е създадена NEOCELL, като малка семейна лаборатория, на която целта ѝ е да разработи натурални продукти с премиум качество и чистота на съставките. NEOCELL печели редица награди за най-добър продукт за красота.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Неосел България ЕООД е създанена през 2012 г. След 12 години опит в търговията в аптечения пазар, мечтаех да създам свой собсвен бизнес. Търсих качествени продукти, от които клиентите да бъдат доволни и да купуват отново и отново. Ние сме малък екип от 3-ма души и вече 10 г. се справяме повече от чудесно. Както обичам да се шегувам, „ние сме фирма, която се побира в една кола“, но чрез онлайн магазина покриваме цялата страна.
Създадохме онлайн магазина през 2015 г. Вече беше задължително да присъстваме в онлайн пространството и стартирахме с платформа под наем Гомбашоп, с която разботим и до днес.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Продуктите на NEOCELL се произвеждат под стандарт GMP за фармацевтични продукти. GMP гарантира спазването на най-високи изисквания към качеството на продуктите и производствения процес. Независими инспектори извършват всестранен и детайлен одит, оценявайки контрола на качеството на суровините, контрола и работата на служителите, производствено-складовата база и състоянието на хигиената.
Всеки един продукт, преди да бъде пуснат, на пазара премнава през над 150 теста за качество. Чрез патентован ензимен процес всички наши продукти са хидролизирани за максимално усвояване. Ние гарантираме всяко активно вещество в продуктите с функционална биоактивна ефективност и истинност на етикета.
Къде продавате вашите продукти?
В момента продаваме само в България чрез онлайн магазина ни.
Плануваме до края на година да стартираме в Европа чрез Amazon.
Какво е специфичното при продукти с колаген?
Качеството е в основата на всеки продукт за здраве и красота.
Най-важното при производството на колагена е той да бъде хидролизиран и с максимално ниско молекулно тегло. Продуктите на NEOCELL са хидролизирани и с молекулно тегло под 2000 далтона.
Клиентите стават все по-взискателни към продуктите и се доверяват само на кечетсвени и световно доказани продукти.
Те искат да видят резултат в максимално кратък срок и да получат комплименти за промянта на външният им вид. Гордо мога да заявя че след 10 г. на пазара, нашите продукти се рекламират от „уста на уста“ и не сме имали нито един недоволен клиент досега.
Какви промени бихте искали да ви се случат за повече продажби през 2022 г.?
Промените, към които се целим, не са свързани точно с продажбите. NEOCELL успява да привлече аудитория, която се ангажира силно с бранда и му помага да се развива към по-добро. Ежедневно получаваме имейли, обаждания и съобщения в социалните мрежи от хора, които ни съветват кои продукти са им станали любими и на кои продукти да наблегнем при вноса.
Разбира се очакваме новият ни онлайн магазин да ни донесе повече трафик и по-добро класиране в Google.
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?
Най-силният мотив е проверката на нашия нов електронен магазин от страна на опитното и безпристрастно жури на „eCommerce Academy Awards 2022“, което ще ни оценява в категорията Лична Грижа. Разбира се искаме да видим и как ще ни оценят потребителите в категорията „Любим магазин на публиката“.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022, за да улесни вашите продажби и процеси?
Доверието на клиента е нещото към което се стрмим непрестанно. Също така за нас е важно да предложим едно качествено и бързо обслужване. Винаги сме взимали пример от американските онлайн магазини с голямо доверие и безупречно обслужване.
Искаме всички търговци на пазара да са се стремят към по-добро обслужване.
По-голямо доверие към бранда, повече продажби онлайн!